Katterna har övergett mig!

Sv: Katterna har övergett mig!

icon_laola.gif

GRATTIS! De finns inget härligare än en myskatt i sängen :love:

Sv: Re: Katterna har övergett mig!

:D JAg är tvärsom dig, jag blir GALEN på katterna som skall ligga PÅ mig...tyvärr har jag redan duntäcke :angel:
..och blir inte AV med katterna heller, hur jag än försöker vara "jobbig" i sängen och sparka undan o så.....dom flyttar sig inte ens.......

Sv: Katterna har övergett mig!

Åh, måste bara säga att jag blev så berörd av den här tråden på nåt sätt :) Låter så himla mysigt och gulligt med små pälsisar som skyddar mot alla faror och mardrömmar under natten... Jag blir alldeles :love:

Själv har jag märkt att min kisse aldrig sover i sängen nu när vi är två (hon sov ALLTID hos mig när jag bodde hemma hos m&p) däremot kommer hon och "kryper ner" när jag är ensam hemma. Sötis :D

Sv: Re: Katterna har övergett mig!

Nu sover katterna hos mig varje natt, men jag har börjat stänga dörren om oss, så de har ju inget val! :angel: Spirit sover med huvudet i min hand och Singoalla sover under täcket kramandes ett av mina ben... MYYYYYS!!! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
469
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
542
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: Otherside
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 918
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dammsugare
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Sova över hos killar

Hund, Katt, Andra Djur