Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
JAg är tvärsom dig, jag blir GALEN på katterna som skall ligga PÅ mig...tyvärr har jag redan duntäcke
..och blir inte AV med katterna heller, hur jag än försöker vara "jobbig" i sängen och sparka undan o så.....dom flyttar sig inte ens.......
Åh, måste bara säga att jag blev så berörd av den här tråden på nåt sätt Låter så himla mysigt och gulligt med små pälsisar som skyddar mot alla faror och mardrömmar under natten... Jag blir alldeles
Själv har jag märkt att min kisse aldrig sover i sängen nu när vi är två (hon sov ALLTID hos mig när jag bodde hemma hos m&p) däremot kommer hon och "kryper ner" när jag är ensam hemma. Sötis
Nu sover katterna hos mig varje natt, men jag har börjat stänga dörren om oss, så de har ju inget val! Spirit sover med huvudet i min hand och Singoalla sover under täcket kramandes ett av mina ben... MYYYYYS!!!
Ekonomi & Juridik Inte heller haft strul med Folksam trots skadedrabbad häst som inte varit försäkrad sen föl. Enda trista är att premien höjts mycket på...