Fia mår dåligt

Sv: Fia mår dåligt

Jasså? Hur lång tid tog det för henne att bli helt bra?
Fia är fortfarande matt, men dricker själv och går mer än tidigare. Hon har precis fått en matsked kokt torsk som var
:d :d :d
Yoga tyckte också det, Abbie ratade den såklart *suck*

Runt ett dygn ungefär. Hon var så matt stackars och kräktes direkt hon fick i sig något. Fick till och med ta tempen på henne utan minsta protester. Hon sov mest och det kan man ju förstå.

Var ju i kontakt med vet redan första timmarna, men de tyckte jag skulle avvakta eftersom hon inte hade någon högre feber. Sedan efter ett dygn ungefär bara upphörde hon att kräkas och kunde börja äta och dricka ordentligt så saktligen igen. Och i samma takt blev hon piggare :)

/snurpe

Skönt! Fia hade ingen feber (testade iofs aldrig, men jag kände inget på henne) och verkade inte ha ont. Det enda förutom slöheten var att hon slickade sig om munnen hela tiden, veteirnären trodde det var uppstötningar eller iaf illamående.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 253
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
36 090
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Var inne med kissen på hennes halvårskontroll av sköldkörtelvärden (hon äter medicin pga överproduktion och vi har träffat samma...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: vinkelina
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 253
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka