Prosit
Trådstartare
På måndag får ni hålla tummarna för att jag inte svimmar. Jag ska försöka att så småningom, när jag är frisk, utbilda mig inom veterinärvården till assistent. Genom arbetet på katthemmet har jag nu kommit så långt att jag ska få assistera en veterinär. Det kommer att gälla vaccinationer, öronmärkningar och kastrationer. Även vid omläggning av ev sårskador och småblessyrer som katterna på katthemmet kommer in med.
På måndag ska jag få deltaga och hjälpa till med en kastration på en hankatt som vi fått in på katthemmet!!!! Det är både kul och läskigt på samma gång! En stor erfarenhet i framtiden ser jag det som. Jag är hjärtligt tacksam till denna veterinär som ger mig chansen att få vara med och lära mig!!!!
På måndag ska jag få deltaga och hjälpa till med en kastration på en hankatt som vi fått in på katthemmet!!!! Det är både kul och läskigt på samma gång! En stor erfarenhet i framtiden ser jag det som. Jag är hjärtligt tacksam till denna veterinär som ger mig chansen att få vara med och lära mig!!!!