Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har era missar några "egenuppfunna" leksaker? Alltså nåt spec. som dom bara inte kan låta bli och leka med men som egentligen inte är... 2
Svar
35
· Visningar
1 938
Senast: za_90
·
Övr. Katt Jag bor i ett samhälle... här "nere" är det tätt bebyggt, har hus mitt emot men det är ändå natur runtom. Vi har aldrig haft problem...
Svar
17
· Visningar
3 717
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Mina grabbar har börjat rata blötmaten! Dom har alltid fått två mål mjau burkmat/dag och ett mål RC torrfoder... För två veckor sedan...
Svar
15
· Visningar
1 327
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Min älskar dillchips och ostbågar! :crazy: Blir helt tokig om han inte får smaka. :D 2
Svar
30
· Visningar
5 122
B
Övr. Katt Jag misstänker att jag håller på att bli någon form av lokalt original på Chalmers. "Kattmannen" eller nåt. Jag har nämligen passerat... 2
Svar
24
· Visningar
2 026
Senast: MissDaisy
·
Y
Övr. Katt Jag undrar om ni har nått bra svar åt mig? Det är så att min granne kastrerade sin katt förra sommaren men den ena kulan var tydligen...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: belzebub
·
D
Övr. Katt *suck* måste återigen klippa ner min perserkatt och låta pälsen "börja om".. Den är tovig, sträv och det kvittar hur mycket man borstar...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Sassy
·
L
Övr. Katt Jag blir mer och mer övertygad om att Spike inte kommer riktigt härifrån... :crazy: :rofl: Fram med bilder på era... 2
Svar
24
· Visningar
1 890
Senast: LadyBlue
·
Övr. Katt Hihi.. min ena kisse älskar å springa i full kareta å sen hoppa upp på skrivbordsstolen så den rullar iväg, gladast blir han om han får... 2
Svar
34
· Visningar
1 950
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Hejsan. Efter ganska långdragna problem med typ astma/bronkit på min perser står hon nu på kortison, en tablett som heter Prednisolon...
Svar
6
· Visningar
4 033
Senast: palle
·
W
Övr. Katt Hur definerar man en tam katt? Min kära lilla Cindy har gått ifrån att tycka att man kan bita i allt och alla för minsta lilla sak...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: well_what_the_hell
·
K
Övr. Katt Nu börjar jag bli gräsligt irriterad. Jag har fyra katter, varav alla får gå ut. Men såhär i vintertid, så är de flesta av dem kalla...
Svar
12
· Visningar
1 043
Senast: Kat
·
Övr. Katt Nala är avmaskad 3 gånger....... idag är det dags för den fjärde. Första gången Axilur, andra gången Droncit, tredje gången Drontal...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Våran katt, Oscar, biter oss så fort man inte gör precis som han vill! Det kan gälla kelande, mat, gå ut eller vad som helst som man...
Svar
12
· Visningar
2 450
Senast: diamonia
·
Övr. Katt Ska ställa min katter för första gången på egen hand.. undrar två saker om utställningsanmälan... I rutan "ankomstdatum" ska jag skriva... 2
Svar
26
· Visningar
1 747
Senast: MissDaisy
·
N
Övr. Katt Jag undrar om någon har nåt bra tips på hur jag ska få min birmahona att äta bättre och gå upp i vikt? Jag tänker kastrera henne men...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: nutte
·
T
Övr. Katt pojkvännen hade köpt en sån härlig element-hängar-"stol" (vet inte vad de heter :) ) och den ena katten e lite för stor ;) hehe, han är...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: corona
·
Övr. Katt Jaha, nu var det "min" tur... Hanoo är dålig, han har magrat en del under vintern, och de senaste dagarna har han varit frusen, orkeslös...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Sassy
·
Övr. Katt tycker inte om att bli fotograferad men att han tyckte så illa om det att han försöker slita kameran ur min han hade jag ingen aning om...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: mysko
·
Övr. Katt Planen börjar bli klar och byggandet ska ta sin början. Det är katternas nya stora klösmöbel som ska skapas :banana: Klösmöbeln...
Svar
9
· Visningar
969
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka