Sassy
Trådstartare
Jaha, nu var det "min" tur... Hanoo är dålig, han har magrat en del under vintern, och de senaste dagarna har han varit frusen, orkeslös och haft dålig aptit. Han äter och dricker, men det är långt ifrån hans vanliga glufsar-stil. Han verkar säkert frisk för den som ser honom men i vanliga fall är det full fart på honom, nu sitter han tryckt mot elementet hela tiden.
Min bebis
Maja ska till vet. imorgon, så jag tar med honom så kan de se om de ska ta prover eller om vi ska vänta. (Han har ju bara varit dålig några dagar, och avmagringen kan bero på att han går från "kastratfet" till gammal och tunn. Jag har ändrat foder från hans bantarmat till fri tillgång på fet mat, får se om det ger resultat)
Maja ska till vet. imorgon, så jag tar med honom så kan de se om de ska ta prover eller om vi ska vänta. (Han har ju bara varit dålig några dagar, och avmagringen kan bero på att han går från "kastratfet" till gammal och tunn. Jag har ändrat foder från hans bantarmat till fri tillgång på fet mat, får se om det ger resultat)