Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe ingen rullstolskatt men min förra katt älskade att åka matta.... Dels ville hon att man skulle dra henne runt huset på mattan men allra bäst tyckte hon att det var när man gungade henne i mattan... Dom är för underbara dom små liven!Haukur skrev:Hihi.. min ena kisse älskar å springa i full kareta å sen hoppa upp på skrivbordsstolen så den rullar iväg, gladast blir han om han får spinn på den och den börjar snurra oxå![]()
Han kan sitta å nästan "jucka" på stolen för att få den å åka när han sitter på! Hahaha! Och om man får matte å knuffa iväg eländet så är lyckan fullgjord!!
Är d nån mer som har "rullstolskatter" kanske vi kan sätta ihop et rullstolsrace!?!?![]()
Haukur skrev:Hihi.. min ena kisse älskar å springa i full kareta å sen hoppa upp på skrivbordsstolen så den rullar iväg, gladast blir han om han får spinn på den och den börjar snurra oxå![]()
Han kan sitta å nästan "jucka" på stolen för att få den å åka när han sitter på! Hahaha! Och om man får matte å knuffa iväg eländet så är lyckan fullgjord!!
Är d nån mer som har "rullstolskatter" kanske vi kan sätta ihop et rullstolsrace!?!?![]()
ja då ska han korsa hela långa stallgången helt plötsligt i en trav som skulle kunna identifieras med en travhäst!
MissFideli skrev:Min första Britt älskade att åka matta. Speciellt över trösklarna, då verkligen såg man hela katten lös upp !! Onani???