Rullstolsrace

Sv: Rullstolsrace

Hmmf... mina katter är inte jagningsbara.. Då vickar han bara lite käckt på huvudet å undrar va i he***te matte håller på m:D

Haha
men ta vanliga bilder på skrället? jag vill se!

/Cronis-som nu hoppar in i badet

Det låter ändå som en sympatisk lek...
Favoritleken här är att knuffa ner saker. Det optimala är stora saker från hög höjd, så det blir riktigt roligt när de träffar golvet. (Ja, det är sant, hon gör det fullt medvetet. Petar på prylen tills den faller, och tittar sedan ner för att se vad som händer när den landar. Lyckan är gjord om man lyckas göra sönder en burk eller något som innehåller spännande saker)

Hehe. Knuffaleken känner jag till. Men som väl är handlar det i mitt fall om pennor och småpinaler.

Hmf.. "knuffkatten" har jag lämnat hos föräldrarna! Hon låg gärna i bokhyllan å peta ner böcker när "ingen såg" :mad:

Knuffa-leken är väldigt populär här hemma också. Roligast enligt Kungen är dock att välta blomvaser. Han greppar dem med båda tassarna och lägger dem ner mycket försiktigt. Sen är det bara att lägga sig på bästa åskådarplats och i lugn och ro betrakta vattnet som rinner ner på golvet. Hemskt spännande. :D

Han brukar för övrigt åka kana i kartonger, så jag tror mycket väl att han skulle älska att åka stol. Kanske skulle ställa ut datorstolen i vardagsrummet och se vad han gör...?

Haukur skrev:
Hihi.. min ena kisse älskar å springa i full kareta å sen hoppa upp på skrivbordsstolen så den rullar iväg, gladast blir han om han får spinn på den och den börjar snurra oxå :rofl:
Han kan sitta å nästan "jucka" på stolen för att få den å åka när han sitter på! Hahaha! Och om man får matte å knuffa iväg eländet så är lyckan fullgjord!!
Är d nån mer som har "rullstolskatter" kanske vi kan sätta ihop et rullstolsrace!?!? :bump:
Näe ingen rullstolskatt men min förra katt älskade att åka matta.... Dels ville hon att man skulle dra henne runt huset på mattan men allra bäst tyckte hon att det var när man gungade henne i mattan... Dom är för underbara dom små liven!

:rofl: haha
Min rullstolskatt har oxå en förkärlek för mattor.. men på ett annat sätt.. har tre små (typ 80 cm i diam) runda mattor i "korridoren" å han älskar å ta fart å hoppa på en matta så en glider iväg! Juh längre desto bättre:rofl:

Haukur skrev:
Hihi.. min ena kisse älskar å springa i full kareta å sen hoppa upp på skrivbordsstolen så den rullar iväg, gladast blir han om han får spinn på den och den börjar snurra oxå :rofl:
Han kan sitta å nästan "jucka" på stolen för att få den å åka när han sitter på! Hahaha! Och om man får matte å knuffa iväg eländet så är lyckan fullgjord!!
Är d nån mer som har "rullstolskatter" kanske vi kan sätta ihop et rullstolsrace!?!? :bump:
:rofl:
Vad roligt det lät, ser en sån rolig djurvideo framför mig :D

Haha oj vilken kisse! :rofl:

Skolans äldsta stallkatt gör inte mycket i onödan men pratglad är han. På fredagar då det är mycket folk och rörelser, när hästar står på stallgången, det mockas och det sopas ja då ska han korsa hela långa stallgången helt plötsligt i en trav som skulle kunna identifieras med en travhäst!

kryssar mellan människoben, hästben, sopar och kärror bara för att få sitta högst upp på ensilagebalen som står längst ner!

ALLTID ska han göra såhär när det är som mest folk! :rofl:

ja då ska han korsa hela långa stallgången helt plötsligt i en trav som skulle kunna identifieras med en travhäst!

Ibland undrar man hur det funderas i deras små huvuden??? :rofl: :rofl: :rofl:

Älskar de små liven :love:
*Tittar på kissarna hemma och blir varm om hjärtat* :love:

Min första Britt älskade att åka matta. Speciellt över trösklarna, då verkligen såg man hela katten lös upp !! Onani???

Uj. Igår när min kisse var i "busmode" så hoppade hon upp på en kontorsstol och lät den snurra ett par varv.

Liknande trådar

O
Övr. Katt Eftersom att min katt som numera är fyra år gammal går under ständigt avlivningshot hos mina föräldrar ska jag nu ta hem henne till...
Svar
3
· Visningar
2 380
Senast: kem
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 292
Senast: corona
·
Övr. Katt Alla vet väl att kattmänniskor är slöa av naturen, därför ska jag - mästerkatten - tipsa om lite sätt att pigga upp dom på! Alla...
Svar
11
· Visningar
1 526
Senast: bananabambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka