konstigaste era katter stoppat i sig?

Sv: konstigaste era katter stoppat i sig?

*skyndar mig genast att köra bort lillskruttan från datorbordet, vill inte att hon ska se bilden och få dumma idéer* :angel:

Min lillkisse sitter på skärmen och äter stark chilikorv just nu. (ölkorv)
Hon äter allt, precis allt.

Stora kissen äter torrfoder utan undantag. Igår åt lillkissen strömming och stora kissen satt och tittade på då hon fick syn på en bit torrfoder under skålen. Den petade hon ut och åt upp... kräsen!

Min katt äter också chips, eller ja... han äter typ allt! Förutom människo godis. :P Men det konstigaste han ätit... öh, kanske när han tänkte smaka på min kaktus. Haha! :D

HAHA! en av våra katter äter ALLT typ! Älskar grönsaker som tex gurka, paprika, majs, vitkål... :D Russin e en delikatess oxå! Han var aldrig så när han va mindre men nu fyller han snart elva å e helt tokig i "människomat" :banana: Älskar oxå kalaspuffar, havrefras å ALLT i stort sett! :crazy:

:eek: :D :love:

Ja...mina var nog inte smarta nog att inse att de kunde klättra upp till glittret...så ge dem inga idéer nu... :D

*håller för ögonen på Musse*

Jag vet inte om missarna egentligen gillade det, men den ena har ätit gustavskorv och den andra testat på rå gullök :eek: Annars så älskar honan burkmajs...

Gustafskorv tror jag min katt skulle gilla också. Hon tycks gilla rökt kött i största allmänhet.
Lök ska man inte låta katterna äta, det kan vara livsfarligt för dem. Ingen aning om hur mycket lök som krävs för att en katt ska dö, men jag vill ju inte chansa direkt.

Lillkatten älskar pepparkakor.

Ja, jag tror inte att det är någon risk att kattkraken ska dö av lök iaf, det mini-lilla hon fick i sig gjorde nog varken till eller från och jag tror inte hon gör om det! :crazy:

Våra älskar korv! :d
Iufs älskar framförallt hanen all mat, men skinka, korv och rå färs/kött då blir han extra sugen :p

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
415
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
32
· Visningar
1 394
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka