Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt ngn som har nå recept på kattgodis?
Svar
6
· Visningar
5 352
Senast: lisa
·
Övr. Katt :cry: Min lilla skrutta är dålig. Jag köpte henne från katthemmet, jag föll pladask för henne. Hon var lite dålig i magen, men det... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 925
Senast: Prosit
·
I
Övr. Katt nån som vet vad det kostar att vaccinera katter där ???
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Hej! Eventuellt ska jag flytta till ett annat ställe nu snart och där har vi ett stort problem, det luktar enormt mycket kattkiss...
Svar
7
· Visningar
3 858
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vår nya grannes katt har börjat hänga på vår altan. Min mamma är övertygad att det är någon form av raskatt, jag tycker inte heller att...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Är det någon som har kattlucka i dörren? Funkar det? Går katterna ut och in som de vill eller låser ni ibland? Drar det kallt...
Svar
18
· Visningar
8 812
Senast: Kristin80
·
M
Övr. Katt Jag var inne på I*ea en dag då jag passerade Kållered. Där hittade jag denna sak som man ska förvara grejor i. Fast jag tyckte den...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Trillian
·
Övr. Katt Nu har vi tagit oss i kragen och avlivat 2 av våra katter. Den ena var sjuk och åt inte längre. Hon blev 16 år gammal hon hette...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: gejsa
·
E
Övr. Katt Min älskade kattunge, Maja, avlivades idag :cry: . Mamma och jag hade precis varit och vaccerinerat / Chipmärkt Ronja och Maja (Ronja...
Svar
13
· Visningar
1 204
Senast: Stoppard
·
J
Övr. Katt Min honkatt har alltid varit besatt av min skrivare - så fort jag skriver ut något sitter hon och vaktar papperet,och anfaller det när...
Svar
13
· Visningar
1 402
Senast: Zuzzi
·
Övr. Katt Jag har fått en tre årig okastrerad honkatt som sällskap till min 2 åriga kastrerade hona.Dom går bra överens och det nya katten verkar...
Svar
7
· Visningar
1 057
Senast: ullo
·
N
Övr. Katt Har lite problem med en av våra katter. Är en halvpersier, vilket innebär att hon är hårig så det både räcker o blir över :D...
Svar
3
· Visningar
12 953
Senast: Ramona
·
C
Övr. Katt Min lilla katthona har haft kräkningar sedan urminnes tider.. alltså inte våldsamma och inte hela tiden.. (inte vet. behövande) utan...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Älskade lilla Skrållan är borta! Igår fick hon lämna jordelivet... :cry: Det känns så overkligt, jag var inte ens med hos...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: svart arabhingst
·
D
Övr. Katt Nu har jag funderat på en sak.. En okastrerad hankatt kissar ju inne, men hur gör kattuppfödare då? :confused:
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Våran lilla katt pojke har fel på levern.Han har gulsot som han håller på att hämta sig ifrån.Men han skulle behöva mera kött på...
Svar
1
· Visningar
2 018
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hon är nu på dom sälla jaktmarkerna och jagar råttor. Inga njurfel kan hindra henne där. Älskar dig Fia, min vackra svarta katt 2
Svar
28
· Visningar
1 961
Senast: Xeline
·
Övr. Katt Ni mera erfarna, kan ni ge en gissning vad jag har att vänta hos veterinären ikväll kl. 18? Kissen är 14 år gammal hankatt, i stort... 2
Svar
24
· Visningar
12 547
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vad gör man? Vi bor ute på landet och jag har nu upptäckt att det kommer katter emellanåt till vår gård. Närmaste granne bor väl cirka...
Svar
4
· Visningar
815
Övr. Katt Vi har 2 låder till våra katter och de har en bajslåda och en kisslåda. Är det bara våra katter som göt så eller har även ni med flera...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka