Nästa vecka somnar Nala

Sv: Nästa vecka somnar Nala

Hur har det gått idag då? Är hon fortfarande pigg? "håller tummarna hårt"

Hon har kräks 4 gånger sen igår. Bara slem kommer det. I lådan ser det bättre och bättre ut. Hon är väldigt pigg och en pest på Tipex ;) i morgon ska jag prata med veterinärerna om detta.

Eftersom det inte finns nån smiley som håller tummarna så kan jag berätta att jag håller mina stenhårt!!!!!

Håller oxå tummarna!
En av mina katter var dålig under julen, men hon är mkt bättre nu så ja vet vad det innebär att slippa fundera över veterinärbesök... :crazy: Hoppas det blir lika för dig!!!!

Hur går det med henne nu då? *Håller tummarna*

Hon är så pigg så!! Tack för omtanken!

Hon har slutat kräkas, det blev inget mer än de där 4 gångerna, bajsar fast och är pigg som en :devil:
Hon har fått dille på att tvätta Tipex, och då måste ju hon tvätta tillbaka, och när hon tröttnar så lägger hon omkull Nala och sen far de iväg och busar. De är mer på väggarna än på golvet. :D

Åååå, va skönt att höra att hon är i livet. Tänk om du bara hade lyssnat på vetten. Det måste kännas som en lättnad för dej. Nala har ett bra liv att se fram emot. :love:

Lite bilder från gårdagen:

Nala nyvaken i sängen
nala3.jpg

Nala sover på akvariet
nala4.jpg

Nej matte, jag vill inte gå upp än, bara liiiite till!
nala5.jpg

Ja, okej då. Om jag får mat, jag är hungrig!
nala6.jpg

Grattis!!! Vad härligt att det gått så bra!!!!

allocafe.gif
Tack! Det går rätt bra. Just nu löper damen med besked.... hela nätterna ylar hon. Hon är fortfarande tunn, men hon fick ju mask igen här. Har avmaskat dem båda och sanerat lådor. Efter 10 dagar ska jag maska igen.

Hennes favoritsyssla är en fjädervippa som hon leker med i timmar :crazy: Och för att väcka mig på morgonen så jagar hon sin egen svans i vattensängen så det går svallvågor stora nog att surfa på.
surf_2.gif

Men sjuk är hon inte längre i alla fall!!!!
blue-banana.gif

Prosit skrev:
Och för att väcka mig på morgonen så jagar hon sin egen svans i vattensängen så det går svallvågor stora nog att surfa på.
surf_2.gif

Har du också svallvågor i din vattensäng! :eek: Mina pojkar brukar leka i och under sängen, den bästa tiden enligt dem är kl 5 på morgonen. :crazy:

Skönt att Nala mår bättre! :bump:

Jag har också ett ylande åbäke hemma nu, nya honan satte igång att löpa efter att ha bott hos oss i 2 veckor och vilka röstresurser hon har :smirk:
Skönt att höra att Nala mår bra!

AssoSarastro skrev:
Hon är så väldigt vacker! :love:

Vad har hon för färg? :o

Ja du :angel: Bra fråga..... nästa! Någon sa Bruntickad med vita tecken....... själv har jag ingen aning. :crazy:

Är det någon färgkunnig som kan hjälpa?? :o

Liknande trådar

S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 273
Senast: bengeten
·
Hundhälsa På Långfredagen började lille Gimli kräkas vid lunchtid. (för djur MÅSTE bli sjuka på storhelger, särskilt när man är i norrland och typ...
Svar
14
· Visningar
13 311
Senast: skuggi
·
A
Övr. Hund För 10 dagar sedan blev min 4mån schäfer dålig i magen. Det började med att han blev lite lös på sista promenaden vid 21 tiden och sen...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: Athina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka