Nästa vecka somnar Nala

Sv: Nästa vecka somnar Nala

Huuua, jag ryyyser :D

Underbart skönt att du kom på detta med medicinen :love: helt fantastiskt att det kan ta en sån vändning.......lycka till hela livet nu med "turgumman"..kanske var det hon som viskade i ditt öra att det var det som felade :D

Okej då...... ska bara lägga ut dem på servern, tar en liten stund.

Grattis!! :bump: :banana:
Vad skönt att hon är bra, det låter som ett mirakel!
Sitter med gråten i halsen, underbart att det har gått så bra.

Jag måste vara inne i en känslosvag period nu.. satt och gröt när jag läste början av råden :P.Övertrött. Och nu, överlycklig :D:D:D:D:D:D!!!

Söt katt du har :)

Tack till alla som svarat, snyftat och hurrat i tråden!! Det värmer att så många bryr sig. Någon som har tips på hur man får lillskruttan att öka i hull?? Hon är väldigt tunn fortfarande, och hon verkar till och med gå ner mer...... Veterinären föreslog vispgrädde och smör. Hon vill inte ha något av dem. Funderar på kattungemat, kan det funka??
Hon äter som en häst, och skiter som en häst, men inget stannar kvar på henne liksom. Veterinären (inte han som "dömde ut" henne) tror att hon har skador på slemhinnan i tarmen, och att det är därför hon tar upp näringen dåligt.

Alla tips är varmt välkomna!!

Liknande trådar

S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 273
Senast: bengeten
·
Hundhälsa På Långfredagen började lille Gimli kräkas vid lunchtid. (för djur MÅSTE bli sjuka på storhelger, särskilt när man är i norrland och typ...
Svar
14
· Visningar
13 311
Senast: skuggi
·
A
Övr. Hund För 10 dagar sedan blev min 4mån schäfer dålig i magen. Det började med att han blev lite lös på sista promenaden vid 21 tiden och sen...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: Athina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka