Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Katt Tänkte höra om ni har några tips på vad jag kan ge min lilla sjuka kisse i väntan på morgondagens vetrinär besök. :confused: Han har...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vad brukar ni be era kattvakter att göra när ni är bortresta? Själv tycker jag inte att jag har så stora "krav" på dem, dels komma...
Svar
11
· Visningar
1 629
Senast: Paddington
·
I
Övr. Katt Undrar hur många av er som har hankatter, som är innekatter som kissar inne? Om det bara har hänt någon enstaka gång eller om det...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Meibla
·
Svar
12
· Visningar
912
Senast: pippi27
·
Övr. Katt min kattsand är slut och jag måste köpa ny.. men vilken sort?? jag har haft everclean nu och jag älskar den men det säljs inte här...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: domino
·
I
Övr. Katt måste man ge kattunge foder till en kattunge? eller går det lika bra med vuxen foder han gillar det bättre.
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt skulle vilja veta vad ni tycker om det ?
Svar
6
· Visningar
1 690
Senast: em76
·
Övr. Katt De som bor vid stallet ringde nu. Jag hade kört på deras katt när jag åkte hem och de var arga för att jag inte stannat och sett hur det... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 089
Senast: sucka
·
Övr. Katt Min nya katt som jag skaffat som sällskap till min innekatt är hur go och söt som helst men hon får mig att vilja hänga mig.... Hon... 2
Svar
26
· Visningar
2 422
Senast: lisa
·
J
Övr. Katt För en vecka sedan berättade jag om min katt som fastnade i skrivaren - Nu är hon i farten igen.. Igår råkade jag glömma en rulle...
Svar
10
· Visningar
1 110
Senast: Cronis
·
H
Övr. Katt Vad är det "tokigaste" stället eller sättet era katter sover på? De är ju sååå söta när de sover... :D På denna bild har jag...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: HumleMumlan
·
Övr. Katt Det här är premiär för mig på Katt-forumet så nu får ni vara snälla mot mig! ;) Jag är nybliven ägare till en kisse och hämtar hem...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: ullo
·
M
Övr. Katt Har ni foton på era söta kissekatter? Jag vill se! :rofl: Älskar katter!! :banana: 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 514
Senast: Jamilia
·
M
Övr. Katt Var finns det att köpa, jag har äntligen hittat en light variant (provpåse tagen på hästkliniken) som min pappas feta katt kan tänka sig...
Svar
9
· Visningar
2 223
Senast: Vala
·
Övr. Katt Hur är det nu? Får man skjuta vildkatter? Har sedan flera månader haft dagligt besök här på gården av en vildkatt. Katten pissar...
Svar
12
· Visningar
3 641
B
Övr. Katt Min bror har lånat min kisse, så det är alldeles tomt här hemma. :-( Bakgrunden till detta är att hans egen katt har fått lite spel...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: MissDaisy
·
Svar
10
· Visningar
857
Senast: martha
·
Övr. Katt Vi har problem med att en av våra kattungar, även att han har flertalet lådor så sätter han sig oftast utanför lådan, och även andra...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Sassy
·
L
Övr. Katt Jag har en fundering så här i löptider... Hur mycket brukar steriliserade honor reagera på att det är mars? Kan de rentav fortsätta att...
Svar
2
· Visningar
3 574
Senast: lisa
·
Övr. Katt Sickan han är 12,5 månad gammal :) hur gamla är era?? måste bara nämna att grannkatten i huset bredvid är en fortfarande aktiv... 2
Svar
24
· Visningar
1 761
Senast: vendelay
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Valp 2025
  • Behöver katten en ny kompis?