Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Mina katter som är syskon föddes i slutet på juni förra året. Nemo är betydligt större än Doris och igår så vägde jag dem. Lilla Doris... 2
Svar
22
· Visningar
4 136
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Vilken sorts kattsand tycker ni är den som är bäst på att hålla borta lukt? Hur gör ni för att förhindra att det luktar illa? Vi har...
Svar
17
· Visningar
7 446
Senast: ang
·
  • Låst
Övr. Katt Jag håller på för fullt med byggandet på min fina klösmöbel :) Bottenplattan är påbörjad idag. Ganska fin, inte sant... 2
Svar
20
· Visningar
1 847
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Jag undrar om era katter har blivit skrikiga; pratsamma nu på vårkanten? Det är så att en av våra två katter hemma skriker hela tiden...
Svar
12
· Visningar
8 339
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Min katt lider av förstoppning under sommarhalvåren, han har haft dessa problem två år i rad nu och jag börjar bli fundersam på om det...
Svar
5
· Visningar
2 797
Senast: kryptisk
·
L
Övr. Katt Det kommer eventuellt att bli aktuellt med en Sthlms-flytt för mig och sambon efter sommaren (beror på jobb och sånt...) och då är det...
Svar
7
· Visningar
1 148
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Lillkissen har sitt första riktiga löp, tror jag i alla fall. Antagligen löpte hon för några veckor sedan, men hade då väldigt svaga...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Prosit
·
S
Övr. Katt Jag är relativt ny här på buke och tänkte visa lite bilder på min katt. Han älskar att posera och vet precis vad kameror skall användas...
Svar
14
· Visningar
1 007
Senast: Sastra
·
M
Övr. Katt Jag och min 3-åriga hankatt har flyttat från villa till lägenhet. Över en natt förändrades hans horisont från skog och hagar till 1 rum...
Svar
13
· Visningar
1 448
Senast: marialoovely
·
M
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Lonely
·
L
Övr. Katt Smittar Katternas maskar på oss människor? :crazy: :crazy: Nån som vet? *har alltid undrat ;) *
Svar
5
· Visningar
721
Senast: Lonely
·
L
Övr. Katt Kunde bara inte låta bli att skriva detta. Jag har blivit ganska duktig på att bädda min säng sedan kisse (a.k.a. hårboll) flyttade in...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: lenizen
·
Övr. Katt Måste bara skriva av mig. Kom hem från en fyradagars BB-vistelse med en liten pojk idag. Har längtat så efter mina två katter som min...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Blossom7
·
Q
Övr. Katt han väger ca 5-6kg är en stor kille ingen vet vad han är för ras, han är en "hittekatt" ingen vet varifrån han kommer. han kom till...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Anaemia
·
Övr. Katt Min långhåriga ute katt. Han har fått tovar i hela pälsen. Stora tjocka bollar. Hur skall jag hjälpa honom bort med detta. Skall jag...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Rotterö
·
Övr. Katt Från alazzi :) http://ww3.cad.de/foren/ubb/uploads/+FireFish/WirBastelnEinenOsterhasen.pdf
Svar
6
· Visningar
791
C
Övr. Katt Ok, nu har inte jag skaffat mig min misse än, men detta gjorde mig avskräckt. Det sägs ju att det husdjur man har blir som ägaren... 2
Svar
22
· Visningar
1 700
T
Övr. Katt har lite nya bilder på min katt,Liv(ja hon heter faktiskt så :p) hela 15 år är hon :) bondkatt/birma.. :) visst är hon söt...
Svar
3
· Visningar
733
Övr. Katt så då måste jag så klart dela med mig av bilderna till er :D :p Har bara ett kort på varje katt nu för dom ville inte alls vara...
Svar
12
· Visningar
1 041
O
Övr. Katt Jag har nu letat katt ett tag och har äntligen hittat den perfekta rasen och nu verkar det som att jag även har hittat den perfekta...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: oskis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025