Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur länge växer kattungar ? När kan man veta hur stora dom blir? Mina är ca 8månader nu kommer de bli större? (honor)
Svar
1
· Visningar
625
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt hur långt får det gå egentligen? :crazy: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,428524,00.html
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Tviggy1081
·
C
Övr. Katt Denna tråd finns i hästforumet, jag tycker att den även borde finnas här..Upp med pressentation av er själva och era katter.. Stam... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 784
Senast: NeonPrinsessa
·
E
Övr. Katt Jag har en katt som har bajsat och pinkat både här och där. Det är som att han inte har tyckt om att gå i lådan. Flera olika teorier har...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Eivor
·
O
Övr. Katt Jag har lääänge letat katt nu, och har pendlat fram och tillbaka mellan olika kattraser...men nu har jag bestämt mig för ras och...
Svar
11
· Visningar
1 690
Senast: oskis
·
Övr. Katt Men inspiration från Buke har vi byggt ett eget klätterträd (eller snarare stolpe). Vårt lilla, fina som står i vardagsrummet räcker...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: Cheeserica
·
S
Övr. Katt nu är det såhär att min ungkatt har FÖRMODLIGEN, blivit bränd av en humla. Hans tass har svullnat upp så det heter duga, den är ungefär...
Svar
5
· Visningar
6 768
Senast: sucka
·
J
Övr. Katt Jag bor i en lägenhet i centrala Göteborg. Det är en motorled ett stankast ifrån mig och vägar runtom mitt hus. Jag sitter här med...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Sassy
·
Övr. Katt ...borde inte tillåtas ställa ut. När vi kom till utställningen imorse var det katastrof. Första gången för Maja, hon var vettskrämd av...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: Haukur
·
X
Övr. Katt Hur länge är en katt dräktig? och när märker man att dom är dräktiga? Min katt ropade hela dan igår på en pojke och nu har grannens...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Jag har en liten fråga om kattfärger eller snarare om hur man urskiljer vissa färger från andra på katter. Det är så här att i den...
Svar
6
· Visningar
4 426
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Min sju år gamla kastrerade hankatt har fått diabetes. Han skall nu för resten av livet få insulinsprutor kl åtta morgon och kväll. Jag...
Svar
8
· Visningar
3 540
Senast: Hokus & Pokus
·
V
Övr. Katt Min yngsta katt har en väldigt kärlek till att jaga löv från förra hösten som singlar runt i vårblåsten -fånga dem och ta in och slakta...
Svar
12
· Visningar
1 041
Senast: _moa_
·
I
Övr. Katt kan man ha hund schampoo till katt ????
Svar
1
· Visningar
565
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp, tips och tröst! :crazy: Vad gör man när man letat och letat efter just den katt man vill ha, och sen väntat och... 2
Svar
20
· Visningar
2 094
Senast: axelotl
·
V
Övr. Katt på snusket... för en tråd sen berättade jag hur min yngsta katt släpat in en äcklig gammal binda på mitt golv. Nyss har jag städat hela...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Xenox
·
Övr. Katt Jag har fyra katter som jag har svårt att få hull på. Den ena av dem är en 6 årig kastrerad hankatt som för ett tag sedan rymde och var... 2
Svar
28
· Visningar
3 640
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Nu behöver jag lite åsikter igen! :idea: Jag har hittat lite olika intressanta katter nu och naturligtvis kan jag inte fatta ett beslut... 2
Svar
25
· Visningar
2 236
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Är det någon som vet om den mängd kalciumpulver som uppges i gram i recept i Matildas kokbok hänför sig till totalvikt eller...
Svar
17
· Visningar
1 626
Senast: mandalaki
·
D
Övr. Katt Har hört att djur har inbyggd instinkt för vad dom borde äta och vad som är nyttigt men jag tror inte det stämmer. :confused: Min...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: monic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025