Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt I fredags morse märkte jag att min kastrerade hankatt på snart ett år (Zorro) spytt 2 gånger på golvet, tänkte inte så mkt mer på det då...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: cruella
·
Övr. Katt Jag har en katt som jag tog hand om i vintras, en vuxen hona. Bor extremt kattvänligt på landet, men det bryr sig inte katten om! Hon...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: Xeline
·
R
Övr. Katt per dygn sover en vuxen katt ungefär??
Svar
7
· Visningar
1 200
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Jag har tagit hand om två små honkatter, nu ett år gamla. De är kastrerade sedan några månader tillbaka. Hemma fanns redan fyra andra...
Svar
14
· Visningar
1 193
·
Övr. Katt Eftersom jag alltid har velat ha husdjur har jag nu när jag är på väg att bli singel börjat fundera på om jag kanske skulle skaffa mig...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Idag (tisdag) är det 8 v sen Fia fick somna in. Det är så tomt utan min älskade svarta älskling, saknaden är enorm. Jag är så tacksam...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Sedan två veckor bor det en katt under vårt hus och jag vet inte var han kom ifrån. Katthemmet har inga rymlingar och det finns ingen...
Svar
5
· Visningar
1 960
·
Å
Övr. Katt Har upptäckt att jag skall bli mormor till en kull med oväntade men välkommna kattungar. Frågan är bara när de kommer. Min katta är...
Svar
3
· Visningar
1 484
Senast: Sol
·
Övr. Katt Reagerad nyss på att katten jamade för fulla muggar ute i köket, kommer ut och ser honom sittandes bredvid spisen som jag tydligen glömt...
Svar
2
· Visningar
972
Övr. Katt Idag var det ettårskalas för Teddy och Freddy! Det serverades massor av kattgott och sedan lektes det ute på gräsmattan. Här är lite...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Okej, jag vet inte det riktiga ordet :p Hur många här har haft hankatter som haft en testikel kvar i buken? Opererades den bort? Hur...
Svar
2
· Visningar
866
O
Övr. Katt Här kommer några bilder på min lilla birma hona :love: Får hem henne om tre veckor..........vet inte hur jag ska klara av att vänta...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: MoonFlight
·
Övr. Katt Typ lite parfymaktigt... :crazy: Vilken kan det vara?
Svar
6
· Visningar
1 430
·
Övr. Katt Ger ni era katter något fodertillskott, i så fall vad och varför?
Svar
10
· Visningar
1 171
·
J
Övr. Katt Mina katter tycker inte om att åka bil, de fradgar bara vi åker ut från gården, och de kräks ofta och bajsar också ibland i bilen. Har...
Svar
2
· Visningar
2 181
Senast: java
·
Övr. Katt Jahapp... imorron är d dax å jag kom just på att, jag har ingen aning om vad jag håller på med! För det första, vad ska jag ha med mig...
Svar
10
· Visningar
856
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag kom hem från jobbet och lillmissen kom inte till dörren. Jaja, det gör hon inte alltid. Vi åt middag och jag serverade även middag...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: Cina
·
Övr. Katt Vår lilla katt kissar inne, oftast på saker som ligger framme, typ dukar, väskor, tidningar. Tror d e nån slags protest, eftersom hon...
Svar
4
· Visningar
852
J
Övr. Katt Jag går ut med min siames i koppel och har gjort det sen han kom till oss för nästan 2år sen. Nu har vi flyttat till en annan lägenhet...
Svar
16
· Visningar
1 741
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Jag tycker katten min har lite "hård" och "uppblåst" mage. Har dock inte märkt något annat, pigg och glad äter, dricker, bajsar och...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025