Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Min lilla Peppar har fått eksemliknande sår på nacken. Var till vet. för 4 veckor sedan, då fick hon en kortisonspruta. Eksemen skulle...
Svar
6
· Visningar
1 327
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Tänk att kissar alltid sover på dom mest konstigaste ställena... Visst är han väl söt...?
Svar
6
· Visningar
1 167
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Kan jag ge mina katter bara torrfoder. Anledningen till frågan är att jag har två katter som knappt rör mjuk maten. Katt 1 är... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 830
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt På sommar halvåret har vi kört några doser med fästingmedel i nacken på katten. Bra ställe, eftersom han inte kommer åt att slicka där...
Svar
2
· Visningar
1 326
Senast: Sveipur
·
Övr. Katt Den är färdig och jag är så oerhört nöjd så det finns inte! Och katterna med för den delen ;) :D Se här så fin den blev: Gå in...
Svar
18
· Visningar
1 282
Senast: snurpe
·
C
Övr. Katt Åh jag måste verkligen skriva av mig lite! Jag har nu i 30 minuter haft en diskussion på nätet med två kompisar som tycker att man...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: Vaccan
·
I
Övr. Katt Nu har det hänt igen! Igår när jag busade med Tea, hon låg på rygg å jag gosade på hennes mage, å busade med hennes svans lite. Så helt... 2
Svar
26
· Visningar
16 307
Senast: Icka
·
Q
Övr. Katt Min vackra kattflicka är död, och det är mitt fel! Isa är döv och får enbart gå ut i sele i sin löplina. Men har inte hennes dumma matte...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Zlatan
·
L
Övr. Katt Fick en kattunge i julklapp och när jag fick henne var hon jätte jätte liten , ägaren sa att hon va 10 veckor men ja tror hon bara var 6...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: jerseyko
·
L
Övr. Katt Detta är min "lilla" katt Pyret. Vanligtvis går hon och gömmer sig när kameran kommer fram, men denna gång var jag snabbare. Pyret...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Lädernunnan
·
E
Övr. Katt Hur mycket kostar det att chipmärka en katt? Sedan funderar jag på det där med halsband på utekatt. Fördelar och nackdelar??
Svar
9
· Visningar
1 725
Senast: Egonson
·
Övr. Katt är vi kattmänniskor... http://www.imageweb.info/viewimage.php?file=/photo/vry75321.jpg
Svar
5
· Visningar
802
Senast: dragonlady
·
Övr. Katt Kan man ge RC kitten till en kattunge på nästan 14 veckor..? Det står ju att det är för katter från 4 månader, men jag vet inte hur små...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: MissDaisy
·
L
Övr. Katt Jag är ju helt ny på det här med att gå ut med katter i koppel, så jag skulle vilja ha lite råd från er som är mer "vana" :) Jag...
Svar
9
· Visningar
1 033
Senast: lisa
·
Övr. Katt Det finns fruktansvärt många lösa katter i området. Vissa har halsband, vissa inte, vissa är vildkatter, vissa inte. Det går inte att... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 219
Senast: Snuffsan
·
P
Övr. Katt Vad krävs för att få ta med katten utomlands till annat EU-land exempelvis Italien? Och vad krävs för att sen få ta med katten hem till...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt I och med att jag nu flyttar hemifrån är jag på jakt efter en kattunge. Bondkatter känns inte lämpliga att ha som innekatter på samma...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: Sedna
·
M
Övr. Katt Jag har haft katt i många år. En som hårar av sig. Jag är dessutom rökare. Nu har jag tagit hand om en ny liten hittekatt. En underbar...
Svar
10
· Visningar
1 291
Senast: kebabbert
·
K
Övr. Katt Jag har en katt som har begynnande urinsten tror jag. Vad ska jag göra? All hjälp mottages tacksamt!! Jag har en 4 årig kastrerad...
Svar
7
· Visningar
12 558
Senast: kebabbert
·
Övr. Katt Ni som har innekatter och balkong, hur får ni katterna att stanna kvar på balkongen? Vi hade i förra lägenheten en rad med hönsnät...
Svar
5
· Visningar
1 788
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025