Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Jag har börjat fundera på om det verkligen är ekonomiskt hållbart att ha försäkring på en gammal katt (15 år), som inte har något...
Svar
7
· Visningar
3 825
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Någon som har tips och råd? Min katt har fått så eländiga klor på sistone. De delar sig i flisor och är väldigt nednötta. Klorna är...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: SessCa
·
M
Övr. Katt Hej alla trevliga kattvänner! Har fått upp ögonen för rå mat till katter och tittat på olika utländska och svenska sajter... 2
Svar
27
· Visningar
10 815
Senast: lisa
·
I
Övr. Katt Är det så att långhårskatter (tex. ragdoll, som är aktuellt i detta fallet ;) )fäller mer än korthåriga? Eller känns det bara så för...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Sassy
·
W
Övr. Katt Idag tassade min lilla Signe vidare. I nästan 14 år har hon funnits där, i ur och skur, men nu finns hon inte mer... Under en tid har...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: CeciliaHeikne
·
Övr. Katt Denna gången för Molly. Den första katten min familj skaffade. I 12 år har hon bott hemma hos min mamma, jag var 14 när hon kom till...
Svar
5
· Visningar
948
·
Övr. Katt Vad föredrar era katter? Min mamma gjorde en upptäckt här om dagen när hon var kattvakt. Hon provade att värma det färska vattnet en...
Svar
8
· Visningar
9 337
Senast: staaria_
·
B
Övr. Katt Snart kommer en ny efterlängtad familjemedlem och naturligtvis måste det byggas klätterstolpar. Jag har loftsäng och hade tänkt bygga en...
Svar
2
· Visningar
5 364
Senast: Millimetern
·
Övr. Katt Imorse lämnade jag in min missa för kastrering, inga problem alls, en trevlig "sköterska" tog emot och pratade lugnande med oss båda...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: ullo
·
Övr. Katt Fick min roligaste shoppingrunda på länge. Var på kända lågprisvaruhuset och skulle köpa kattmat och kattsand i stora säckar. Och vad...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vid vilken ålder anser Ni att det börjar bli för sent att para en hona för första gången? Jag har fått erbjudande om att överta en...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: loveponies
·
C
Övr. Katt Det är så att vårat busfrö Vilma blivit av med sitt revir.. Hon har alltid regerat här i området och haft vår tomt/sitt revir i fred...
Svar
10
· Visningar
1 006
·
L
Övr. Katt Efter att ha läst i diverse trådar om att man skall vara uppmärksam på om katten dricker onormalt myclet, så började jag fundera....Vad...
Svar
14
· Visningar
1 782
Senast: vendelay
·
Övr. Katt Hur länge har era honor varit dålig efter en kastrering? Igår kastrerades (onsdag) hon ca 8.30, hämtade henne kl 14, drack lite vatten...
Svar
15
· Visningar
1 346
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Är det vanligt att katter reagerar på vaccinationen? Läste precis om Maja som dog, vekligen sorgligt. För tre veckor sedan när min...
Svar
15
· Visningar
3 792
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Min vill ha hårda material :crazy: Ligger gärna på golvet, under sängen eller ovanpå pianot. Ibland i soffan, men det är ju skinn och... 2
Svar
36
· Visningar
5 711
Övr. Katt Mina 2 kattor är "dammiga" i pälsen och inte glansiga som dom brukar vara. Vad kan jag ge dom för de ska bli fina i pälsen?
Svar
15
· Visningar
2 044
Senast: MissDaisy
·
I
Övr. Katt vet inte riktigt vart denna fråga ska ligga men lägger den här. Ni som har skinnsoffor ( i brunt skinn) hur blir dom om man sprayar fy...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Sweet
·
F
Övr. Katt Igår kväll när jag skulle köra hem från mina föräldrar låg det en stackars katt på vägen påkörd...dessutom levde den... :crazy:! Hur...
Svar
12
· Visningar
2 021
Senast: Sastra
·
I
Övr. Katt är det nån som vet vart kattutställningen som är i påsk i stockholm vart den ska va och vilka datum det är ??????????
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Ayla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Valp 2025
  • Behöver katten en ny kompis?