Vad är det som luktar så vidrigt?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Icka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 16 307
Sv: Vad är det som luktar så vidrigt?

Cheeserica skrev:
Tyst med dig, jag vill inte veta sånt där nu när jag verkligen bestämt mig för att jag ska ha katt... ;)

/Extremt äckelmagade Erica :crazy:

f'låt :cry:

Ingen skada skedd... ;) Jag är mest fascinerad över att andra är sådär härligt naturliga med allt och inte så mesiga som jag. Fast mocka skit det kan jag iaf. :D

/Erica

Cheeserica skrev:
Ingen skada skedd... ;) Jag är mest fascinerad över att andra är sådär härligt naturliga med allt och inte så mesiga som jag. Fast mocka skit det kan jag iaf. :D

/Erica

Jo men det är ju jätteäckligt att rota i röven på sitt djur men måste man så måste man *skrattar*

Men hur ofta måste hon göra det för att jag ska behöva hjälpa henne då? Det kanske var en engångshändelse? *hoppas hoppas* :)

man nyper kl fem och kl sju precis nedanför analöppningen och trycker in och upp då sprutar det ut vätska som luktar faaaan...
Men om man inte vet precis hur man ska göra är det bättre att låta bli.
Analsäckarna kan vara ganska sköra, särskilt om de är fulla och de KAN spricka sönder - vilket inte är bra för katten (eller hunden).

Man kan ju lära sig vettja :) Men det är ju alltid bra att nån får visa först så man inte gör fel :)

Ja, om det händer igen så blir det ett besök hos farbror veterinär! Vågar mig inte på att experimentera själv! :)

Liknande trådar

Utrustning Hejsan Svejsan! Jag har haft Effax sadelbalsam de senaste 275 åren. Bivax och gott brukar den dofta! Som ett ljuvligt doftljus ungefär...
Svar
7
· Visningar
839
Övr. Hund Igår den 11/11 fick himlen en ny stjärna :heart Mitt älskade lilla lejon. Modiga lilla hunden. Hunden som fick folk som inte gillar små... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 875
Senast: Soffan74
·
Relationer För någon månad sedan ringde min granne när jag var på jobbet och berättade att någon hade rivit ut och öppnat all min post ur mitt... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 075
Senast: Paddington
·
Hemmet Det här en är lååååång historia och man kan nog inte ha så mycket mer otur än vad vi har haft. Jag och sambon började kika runt på hus... 51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
177 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18