Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har en honkatt (13 år gammal) som nu under de senaste dagarna inte kan bajsa utan kvider vid varje försök. när hon äntligen lyckas...
Svar
6
· Visningar
3 379
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min katt har fått Felocell CVR vet 2 april och 7 maj 2004. När är det dags igen?
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Har en kastrerad hankatt som för tillfället ligger på djursjukhuset för att han hade stopp i urinröret och inte kunde kissa. De spolade... 2
Svar
20
· Visningar
2 436
Senast: kebabbert
·
V
Övr. Katt eller en till snarare. :banana: :banana: Jag har fått span på en kull av hälften Skogis/huskatt. En hona ska de bli den här gången...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Våran bonnkatt har fått katt ungar. Nu undrar jag vad som är lämpligt att ge dom i början att äta? Ska dom ha uppblött torrfoder eller...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt har en kastrerad han katt som snart blir 3 år. kastrerades när han va lite över 1 år, men han beter sig som en han katt går runt och...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Jag såg på TV att nästa program av Veterinärerna skulle det handla om en överviktig katt som gick på kattsim...Jag har säkert missat...
Svar
17
· Visningar
2 425
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt Vi kastrerade Myran som är ett år för snart en vecka sen, allting har sett jättefint ut hela tiden och hon har varit pigg och ätit och...
Svar
10
· Visningar
1 204
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Några kanske kommer ihåg om den lilla huskatten jag hittade? den här tjejen iallafall... Hon mår bara bra och är nu förtiden...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Tviggy1081
·
Q
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Wishes
·
T
Övr. Katt har en kastrerad han katt som är snart 2 år. han är inne katt när jag bodde med honom själv hade jag inga problem med honom alls. men...
Svar
5
· Visningar
7 719
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Som relativt nybliven innekattägare så upptäcker man saker... som att den skitbra kattsanden fastnar under kissens ludna tassar och...
Svar
8
· Visningar
1 460
Senast: corona
·
T
Övr. Katt pojkvännens familj förlorade ju den ena av två katter, i stormen i vintras (hon blev påkörd, enligt blå stjärnan). efter de så köpte...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: thea
·
M
Övr. Katt Jag har en katt (blandras med 50% norsk skogskatt) som är snart 2 år gammal. Han är ganska självständig av sig så länge han vet att jag...
Svar
13
· Visningar
10 391
Senast: anna_panna
·
B
Övr. Katt Var hemma hos en kompis ikväll och kollade på film. Tog med mig Hoshi för att hon skulle få komma ut lite och för att det är allmänt...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Icka
·
V
Övr. Katt Hejsan! Jag och min sambo har bestämt oss för att vi vill ha en liten katt till hösten. Vi vill ha en ragdoll som gärna ska gå att...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt I förrgår blev min katt överkörd på vägen, dom som hade kört på honom kom och knackade på och sa att han sprungit iväg :confused: men...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Blossom7
·
Övr. Katt Det är så att jag har 8 katter, var av 6 är honor = blir många katter. Nu till problemet Jag kan få tag på 4 av honorna utan problem(...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Becca85
·
L
Övr. Katt Visste inte riktigt vilken tråd jag skulle forstätta i så det blev en ny. Först skulle jag bara vilja tala om att min missa har fått...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: lisa
·
Övr. Katt Nu, efter veckor av datalös levnad så är jag tillbaka. Med blandade känslor, man har lärt sig att leva utan dator och efter Fias död...
Svar
14
· Visningar
1 011
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025