Så nära...

Sv: Så nära...

Mitt svar är kanske inte så mycket tröst, jag kan bara skriva att det är verkligen så vidrigt svårt som du känner det, och att det finns ju inget "rätt" val att leta efter. Du kommer nog att må dåligt hur du än beslutar, så låt det få ta tid. Jag tror att om du avstår från katten känns det bättre om du kan hitta en katt som det känns som meningen att du ska bo med. Jag tycker själv att det är det svåraste med djur med dessa moraliska frågor. Skickar lite tankar!!

Liknande trådar

Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 430
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 174
Senast: Badger
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 792
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka