Knäckt....

Sv: Knäckt....

Ok, jag har inte i hjäl henne med så mkt p-piller då?

Nej jag har inte pratat med D om tid för kastrering.Vill se om hon slutar kissa först.

Jag tvivlar på att hon dör av det. Men, för säkerhets skull så ring vet imorrn och fråga. Förklara att du försöker få henne att bryta löpet och undrar hur många dagar i rad du kan ge henne piller utan att behöva oroa dig för henne.

Hon har slutat löpa!Så nu kommer hon få ett piller i veckan.
I samråd med pappa så ska jag ha henne på toan över natten och sen kommer hon få vara ute i lgh i från i morgon bitti tills jag kommer hem på kvällen...bära eller brista :confused:

HÅLL TUMMARNA! :crazy:

Gammeltant löper också... :p

Eller iaf verkar hon tro det. Att hon har varit steril i 13,5 år verkar inte riktigt spela nån roll... Hon är heltossig sen några dagar tillbaka :crazy: Inget kissande eller nånting sånt, hon är ju en lady... Men hon tjuter och sitter i fönstret och spanar efter karlar. Helst skulle hon nog vilja vara ute och smyga i skogen hela nätterna.

Matte som sitter och psykospluggar dygnet runt fram till på fredag och inte ens hinner ta ut henne i sele gråååååter :cry: Jag mår så dåligt av att se henne såhär, hon verkar helt frusrerad.

Det enda som hjälper är att bära runt på henne och gosa, då är hon nöjd och kurrar så det ekar i öronen :love: Men jag KAN inte bära runt på kissen hela dagarna....i vanliga fall skulle hon varit glad för att jag sitter hemma och pluggar, men nu verkar inte det hjälpa.

Är det normalt att gamla katter som inte löpt (på riktigt då) på åratal beter sig såhär? Och är det normalt att de blir ännu mammigare än vanligt :confused:

Inatt skall iaf lilla kissen få sova i min säng (allergiske sambon är bortrest :devil: ), hoppas hon blir lite nöjdare då iaf.

Fantastiskt! Grattis! Att man kan bli så glad över nåt så enkelt. :)

Håller tummarna för att hon ska ha fått ordning på toagåendet igen nu.

11 timmar utan matte hemma och inget kiss vad vi kan se. Jag ropar inte hej än men jag hoooooooooppas.

Låter ju bra :bump:

Då kan jag passa på att säga att min misse har varit mycket mer sig själv idag - hennes "skenlöp" varade visst bara i 3 dagar ;)

Jag tror att det mest var kombination av vårrus (som förvann tillsammans med solen - mycket förståerligt :( ) och en ovanligt tråkig och osocial matte som gjorde misse helstollig.

Igårkväll när jag kom hem från min examination (en av de tre den här veckan...) kostade vi på oss en lång gosstund framför TV:n och sen verkade jag vara förlåten :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag tog hem en katt nån månad innan jul för jag tyckte min andra katt behövde lite sällskap...
Svar
16
· Visningar
4 270
Senast: dee79
·
Övr. Hund Några gånger har det hänt att jag fått höra roliga och mindre roliga saker när jag mött folk eller behövt säga till min hund på skarpen... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 973
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Behöver väl mest skriva av mig.. men skulle också vilja höra er åsikt förståss... Jag har haft min bondkatthona sen liten (fött upp...
Svar
12
· Visningar
1 688
Senast: skuggi
·
V
Övr. Katt Jag äter efter devisen "På julen får man ta från det undre lagret" och har snart mulat i mig alla goda bitar i paradisasken :crazy...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka