Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt på min lilla skitunge som förvrigt har grävt sönder sulan i mina skor :mad: :love:
Svar
2
· Visningar
626
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt En av mina katter är så otroligt rädd av sig, han hade en bror när han föddes för 6 år sen och de var som siamesiska tvillingar. När...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: zesel
·
A
Övr. Katt Hejsan!! Sugen på att skaffa en rex,fungerar det med min allergiske sambo så blir det absolut en unge :) Någon som har eller som...
Svar
12
· Visningar
3 667
Senast: nellie96
·
Övr. Katt Jag har för mig (kan vara fel) att jag läst någonstans att siamesens adelsmärke är att den har en knick på sista biten av svansen, och...
Svar
4
· Visningar
951
C
Övr. Katt Här är nya tillskottet! Buh, 12 veckor bengal hona! Lilla Buh är inte så stor än! Hon kom igår efter att ha åkt tåg i 80 mil... 2
Svar
27
· Visningar
1 708
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hur tar man på smidigaste sätt reda på hur mycket rep det behövs till ett klätter träd? För vårat stora klätterträd som vi har till...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag insåg just att jag aldrig visat mina änglar här... Och nu har jag juh tagit massa nya kort och vill visa de! :) De här är mina...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: BusBarro
·
Övr. Katt Hej! Jag hittade en annons om en Savannah :love: , blev lite nyfiken på rasen och började surfa runt lite på google.. Kom fram till att...
Svar
11
· Visningar
5 269
Senast: Etoile
·
F
Övr. Katt Mina föräldrar har en utekatt (som dock tillbringar så mycket tid han får inne) som har fått konkurrens om sitt revir vilket har lett...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Fantasma
·
Övr. Katt Inte söta eller pluttiga, utan roliga !! Tänkte vi kanske skulle gå ihop och göra en hemsida och visa upp Bukis-katter. Som Bolls katt... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 056
Senast: FluffoT
·
Övr. Katt Hej! I går eftermiddag när jag var på väg hem så märkte jag att jag var förföljd.. Gick längs med vägen i skogen och en vit-röd liten...
Svar
5
· Visningar
879
I
Övr. Katt Tänkte visa bilder på mina bebisar *L* http://thumb3.webshots.com/t/30/31/8/0/43/245080043ZMJaFt_th.jpg Hon heter Neo är 1½ , är en...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Mirre
·
K
Övr. Katt Idag när jag kom hem satt "Tuffis" på bron. Han har varit borta länge nu, den tuffa lilla strykarkatten vi brukar mata. Vi trodde han...
Svar
15
· Visningar
1 126
Senast: M-Meduza
·
H
Övr. Katt Fick hem våran kattbebis idag. Min farbror gav oss henne, för grannen skulle ha bort henne annars. Hon va sist kvar. Tycker att hon...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: H0N3Y
·
Övr. Katt I julas fick sambon äran att at hand om hans syrras lille kise eftersom hennes yngsta son blivit allergisk, Jätteroligt tycker både jag...
Svar
12
· Visningar
972
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Ja, vad får inte din/dina katt/katter göra, inne? Satt å tänkte på det här om dan... JAg har tre bondkatter kvar hemma hos föräldrarna...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: lisa
·
C
Övr. Katt Vi fick ju hem vår kattunge i onsdags och sen dess har jag inte sett henne äta! :crazy: Vi har testat med torrfoder, våtfoder i olika...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: zask
·
S
Övr. Katt Den ena av mina kattbröder är väldigt social,han ska vara med när man duschar, när man äter, när man sover och just nu sitter han och...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: SessCa
·
L
Övr. Katt Blev inspirerad av allt ute/innekattsprat att göra en ny tråd :smirk: Den här gången gäller det INTE principfrågan, utan jag skulle...
Svar
15
· Visningar
1 204
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Vår katt (blir 4 till våren, kastrerad innekatt från katthem som vi haft i snart två år) har den senaste veckan börjat slicka väldigt...
Svar
9
· Visningar
5 679
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka