Hon äter inte!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Cecely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 745
C

Cecely

Vi fick ju hem vår kattunge i onsdags och sen dess har jag inte sett henne äta! :crazy:
Vi har testat med torrfoder, våtfoder i olika smaker, tonfisk, lax, godis och mjölk! Det enda hon ätit är bearnaise sås...
Hos förra ägarn fick hon torrfoder.
Annars så är hon på bra hummör och leker och dricker vatten.
Kissar å bajsar gör hon också och det ser normalt ut.
Har ni några tipps på vad jag kan testa med mer??

Sv: Hon äter inte!

Så länge hon dricker är det ingen fara. Det kan ju bara vara så enkelt att hon är lite uppe i varv...men bajsar hon borde ju nåt komma i henne :p Tonfisk på burk i vatten är en bra apptit retare på min ena som är lite svår i maten :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
624
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 822
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
631
Senast: WildWilma
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
616
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka