JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Cecely
Startdatum
Startdatum
21 Jan 2005
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
745
Vi fick ju hem vår kattunge i onsdags och sen dess har jag inte sett henne äta!
Vi har testat med torrfoder, våtfoder i olika smaker, tonfisk, lax, godis och mjölk! Det enda hon ätit är bearnaise sås...
Hos förra ägarn fick hon torrfoder.
Annars så är hon på bra hummör och leker och dricker vatten.
Kissar å bajsar gör hon också och det ser normalt ut.
Har ni några tipps på vad jag kan testa med mer??
Sv: Hon äter inte!
Så länge hon dricker är det ingen fara. Det kan ju bara vara så enkelt att hon är lite uppe i varv...men bajsar hon borde ju nåt komma i henne
Tonfisk på burk i vatten är en bra apptit retare på min ena som är lite svår i maten
Katthälsa
Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Katthälsa
Hej,
Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Hästvård
Tänkte höra om ni har några kloka råd.
Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Ja jag tänker gå vidare högre upp om han inte ger sig. I senaste mailet skrev han också att bussen ändå kör förbi oss varje morgon, vad...
rosapantern
1 minut sedan
Svar: 1 729
Visningar: 89 146
Barn
Utemöbler
Hemmet Vi har lite olika.
I uterummet har vi en soffgrupp i trä från Hillerstorp, soffa, bord och två fåtöljer. Köpta begagnade för en...
lizzie
2 minuter sedan
Sommartid
Samhälle Jag har läst om posten och jag håller fortfarande med om att jag gillar den. Jag tycker att sjukvårdspersonalen gör ett jättejobb med...
Badger
5 minuter sedan
Valp 2025
Övr. Hund Jag skulle varit på väg för att hämta min valp nu, men testiklarna är inte på plats så han stannar hos uppfödaren tillsvidare 🙁 det är...
Niyama
Alldeles nyss
Svar: 677
Visningar: 46 065
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men...
Lyan
33 minuter sedan
Svar: 1 695
Visningar: 164 862
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här har också lamm trillat ut, 19 lamm på 8 tackor och 2 av tackorna har fått fyrlingar. 11 tackor kvar som ska lamma, hoppas på en...
Pilot
34 minuter sedan
Svar: 1 079
Visningar: 219 923
Djur
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Och hur mycket tror du hästägare vanligtvis tjänar på hästförsäljningar sett till vad det kostar att ha en häst?
Bison
4 minuter sedan
Skoning
Hästvård Om vinterskorna (med fyra brodd i varje) är okej så brukar vi spara dem och sätta på dem nästa vinter igen. Hos oss behöver broddarna...
Kristall10
34 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 108
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
37 minuter sedan
Svar: 60
Visningar: 4 127
Avel