Lite orolig över fel uppgifter...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare H0N3Y
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 744
H

H0N3Y

Fick hem våran kattbebis idag.
Min farbror gav oss henne, för grannen skulle ha bort henne annars.
Hon va sist kvar. Tycker att hon ser liten ut, jag har ingen aning om
hur liten hon kan vara. Dom sa att hon var över 8 veckor.
Men hon ser HÖGST åtta veckor gammal.
Dom hade sagt till min farbror att hon va lådvan.
Blir lite orolig att det inte stämmer.. hon har ätit, sovit, lekt i omgångar. Men nu börjar hon pipa & jama, sätter henne på lådan.. då
ser hon bara förvånad ut ? Kan de bero på att allt är nytt kanske?

Jag springer med henne till lådan så fort hon piper.... hoppas att hon förstår vad jag menar..

Har ni nått tips åt mej , med lådan?

Annars är hon pigg & glad. Aklimatiserade sej snabbt, ät efter 5 minuter här. . . hon är jätte söt ;)

Sv: Lite orolig över fel uppgifter...

Heh såg att d va en hel del stavfel.. jag e jätte trött..zZz-- :D

Har du ingen bild? Vissa är senare i tvecklingen, och då bör de stanna längre. Sen ska katten var 12 veckor, 8 kan gå om man har tur och katten är tidigt utvecklad, men det kan lika gärna ge kraftiga beteendestörningar. En "normal" kattunge letar efter lådan om den behöver, det är INTE ett bra tecken om hon inte använder den...

Hm.. hon kissade i sängen i natt... :(

Nu leker hon & äter för fulla muggar.. har druckit vatten oxå.

Men är hon inte lådvan får jag väl lära henne det då.

Liknande trådar

Övr. Katt i oktober 2016 köpte jag cornish Rex katter, en kastrerad hane som då va ca 5 månader samt hans några månader äldre kastrerade... 2 3
Svar
41
· Visningar
18 272
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 604
Senast: Amk
·
Katthälsa Igår skulle jag skriva om en av våra katter. Den som höll på att göra oss galna med sina jämranden och skrik. Men så öppnade vi upp ett...
Svar
0
· Visningar
3 308
Senast: et_flickan
·
Katthälsa Min treåriga älskling Lotus har sedan 18 dagar tillbaka inte varit sig själv. Vi har varit till Djursjukhuset två gånger och samtalat...
Svar
9
· Visningar
3 273
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka