Roliga kattbilder !

{c42876a7-c409-4aa1-a868-bed745f45a44}.jpg

Kisse katterna solar på gamla plåttaket...

{3582b083-7801-4ee7-943a-1e61654141ee}.jpg

KIsse breder ut sig.. (man ser inte så tydligt att det ligger en ihoprullad i minsta korgen, men det gör det..

{8e087e06-1cf5-4544-9b18-4332453b3778}.jpg

Kisse skall alltid vara med över allt !

Gud vilka söööööööööta kissar. Min favvo var bilden där en liiiiiiten vit kisse ligger på en stor vit :love: :love: :love:

Klas-Martin
[bild]http://www.rejn.net/privathemsida/bildsidor/martin.htm[/bild]

*lånar knapp*

Tjohoo!!
Nu har jag lagt in två stycken bilder i Bukekattgalleriet :banana:

hahahhaha *viker mig i skratt* vilka fullträffar du fått in... mina katter blir det fan bara fartränder efter, dom fastnar knappt på bild :p

*lånar knapp*
Ville bara fråga hur man gör för att lägga in kattbilder i galleriet? Jag har en bra en på min kisse i en gryta...

Det står på gallerisidan hur man gör. Du väljer "lägg upp foto" i listan med "administrationsalternativ" högst upp till höger på gallerisidan. Då öppnas ett nytt fönster med textfält för "Fil", "Objektrubrik" och "Description" (det är visst lite dåligt översatt). Till höger om "fil"-fältet finns en knapp som det står "bläddra" på. Klicka på den och leta reda på bilden som måste ligga på din dator. Det som står i fältet "objektrubrik" är den bildtext som står på översiktssidan i galleriet. Det som står i "Description" kan vara en lite längre text och den visas när man tittar på en bild. Lägg gärna till ditt bukefalos-nick i något av dessa fält så man vet vem som har bidragit med bilderna.

Jag ska starta en ny tråd där det framgår lite tydligare vad det handlar om. Men jag har kännt mig lite dålig de senaste dagarna och har fullkomligt saknat inspiration och initiativförmåga för att göra det dessvärre. Nu blev ju detta inlägg ganska detaljerat, så då är väl halva jobbet gjort *klipp och klistra* :-)

Sv: Re: Roliga kattbilder !

Bilden som "Jena" hade på sin katt med påsen om huvudet var rolig... min katt är mest tråkig... hon är gammal. 16 år faktiskt!

/ase

Bilderna som "kakis" hade på sin katt framför allt bilden med katten i handfatet... Att katten tycker om vatten var ju roligt... min katt springer för de nio liven!

/ase

Men...har ni skakat liv i den här gamla tråden :-)

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
776
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år... 2
Svar
28
· Visningar
2 238
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han... 2
Svar
22
· Visningar
1 231
Senast: Shilton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka