panaccea
Trådstartare
I julas fick sambon äran att at hand om hans syrras lille kise eftersom hennes yngsta son blivit allergisk, Jätteroligt tycker både jag, sambo och hunden 
En som tycker det är mindre roligt är vår nya hyresvärd.. :smirk: Kissen är just nu 5 månader ca.. (vet inte exakt) Och hyresvärden vill att han ska kastreras så fort som möjligt, helst innan vi flyttar in (1 feb)!
Han är hysteriskt nojjig över att katten ska börja skvätt och markera revir i hans fina lägenhet (och visst jag föstår honom)
Nu kan vi ju inte kastrera honom än pga åldern, men jag försökrade att vi skulel kastrera så fort han hade åldern inne..
När kan man tidigast kastrera en hankatt? När börjar dom skvätta o så? Jag har bara haft honkatter innan så har ingen erfarenhet alls från hanar
Tanken är att han ska få bli utekatt så fort vi flyttat (i nuvarande lägenhet finns ingen möjlighet till det) påverkar det något?
Och så kan ni få klämma in lite tips på hur vi ska vänja honom vid att vara ute
En som tycker det är mindre roligt är vår nya hyresvärd.. :smirk: Kissen är just nu 5 månader ca.. (vet inte exakt) Och hyresvärden vill att han ska kastreras så fort som möjligt, helst innan vi flyttar in (1 feb)!
Nu kan vi ju inte kastrera honom än pga åldern, men jag försökrade att vi skulel kastrera så fort han hade åldern inne..
När kan man tidigast kastrera en hankatt? När börjar dom skvätta o så? Jag har bara haft honkatter innan så har ingen erfarenhet alls från hanar
Och så kan ni få klämma in lite tips på hur vi ska vänja honom vid att vara ute