Jag har blivit med katt!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Cecely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 708
Sv: Jag har blivit med katt!

Cecely skrev:
Min var inte så dyr för hon är itne reggad, för mig spelar det ingen roll jag är bara intresserad av katten inte papprenaa.=)

Får man fråga vad hon kostade :D

Hon är en renrasig bengal men kostade bara 2500 kr eftersom att de inte reggade henne. Men jag har föräldrarnas namn så om jag vill kan hon få riktiga papper!=)

Nej, det kan du inte. En uppfödare som undanhåller ungar från registrering begår ett regelbrott, och blir avstängd om det kommer fram. Det är bara uppfödaren som kan få katterna reggade, du kan inte be förbundet om en stamtavla bara för at du "vet" vad föräldrarna heter. En oreggad katt är en huskatt, oavsett ursprung.

läste på bengalkatten.nu att de lämpar sig bäst som innekatter. kan man inte ha dem som stallkatter, och isåfall varför inte??? är de mer benägna att sticka till skogs än andra raser lr? för stall är varma nog för katter...

Vill du köpa en stallkatt för 10.000 så...
De flesta uppfödare säljer enbart som innekatter, oavsett temperament, päls eller whatever. Det finns så många trådar om det så jag tar inte upp argumenten igen...

Liknande trådar

S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 310
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 229
Senast: MissFideli
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 344
Senast: Lobelia
·
Hästvård Lång klinikrapport ang valacken & åringen Imorse gick jag upp klockan fyra, och strax innan sex började vi lasta. Och idag var det den... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 101
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka