Skadad katt

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Fantasma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 694
F

Fantasma

Mina föräldrar har en utekatt (som dock tillbringar så mycket tid han får inne) som har fått konkurrens om sitt revir vilket har lett till en del slagsmål med skråmor som resultat. Men så var jag ut till mina föräldrar igår o kattstackarn ser ut som han har gått ett par ronder i boxningsringen!! Nosen är alldelens uppsvullen! Han har ett ganska litet sår på nosen också som det är svallkött i.
Vad tycker ni...ska jag vänta o se vad som händer eller är det raka spåret till veterinären som gäller?

Liknande trådar

Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 937
Övr. Katt Jag hörde ett vildare liv från trädgården medan jag pratade i telefon och rusar ut för att se grannkatten och min ena i ett vildare... 2
Svar
30
· Visningar
2 925
Katthälsa Besökte vårt lokala katthem (”rescue centre”) i lördags för att se om jag på något sätt kunde hjälpa till och helt plötsligt har jag...
Svar
5
· Visningar
2 107
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er... 2
Svar
30
· Visningar
5 208
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka