Tough love ;) *bilder*

Sv: Tough love ;) *bilder*

Zenith skrev:
Men Gud vilka härliga katter! :love:
Himlans mysiga också!

Japps, vet inte om du bara kollade länken, men det finns en till med, en siamesdam. Så siamespojken är i himlen, två keliga flickvänner ;)

De båda siameserna: http://hem.passagen.se/xyplex/yasess.htm

Tyvärr aldrig lyckats fånga alla tre på en mysbild, men det händer de ligger i en stor hög allihop. :love: För att inte tala om när de leker den roliga leken 'riva huset' *sucka*

Nej, jag kollade bara länken.
Men du har ju jättesöta katter! Hur länge har du haft dem? Hur gamla är de?

Jag vill också ha katt, men jag bor i höghus nu och katter vill inte bo i höghus. Men annars är jag kattälskare :love:

Zenith skrev:
Nej, jag kollade bara länken.
Men du har ju jättesöta katter! Hur länge har du haft dem? Hur gamla är de?

Jag vill också ha katt, men jag bor i höghus nu och katter vill inte bo i höghus. Men annars är jag kattälskare :love:

Finns många mer bilder om du går via hemsidan =)

Tekla Terrorist (Tekla, bondkatten) är född 03-05-17 och henne har jag haft sen hon var 9 veckor

S*Edo Yakitori (Yaki, brunmaskade siamesen) är född 03-11-19, och honom har jag haft sen han var ett halvår (maj 04)

S*Edo Kanel (Sessan, bruntabbymaskade siamesen) är född 99-09-11 och kom samtidigt som Yakitori (dvs maj 04, hon var fem år då), och är egentligen mammas katt, men försök få missen att inse det. Hon anser att jag är hennes matte och så var det med det (och det är jag som har ansvaret för henne)

Helmys det!

Jag får kika in på hemsidan och bli alldeles avundsjuk på alla mysiga, gulliga och knasiga djur du har.

Alexandra_W skrev:
Tekla Terrorist (Tekla, bondkatten) är född 03-05-17 och henne har jag haft sen hon var 9 veckor

Då fyller vi år på samma dag. :D

Fina katter du har!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 485
Senast: Sassy
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 868
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 840
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Nu finns det en insändare på Svenska Åkeritidningens forum som verkligen visar hur skruvat systemet blir när det är fel. Vilka andra... 2
Svar
35
· Visningar
6 736
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skoning
  • Köpa eller hyra?