Bild på en katt i stallet.

_moa_

Trådstartare
Jag skrattade så jag höll på att dö när jag såg denna bilden på moster, stackaren.

251598415PUTJNq_ph.jpg

Kan tillägga att hennes kropp har växt i örona ;)

Sv: Bild på en katt i stallet.

Går inte att se bilden, har du länkat till ngn bild på din egen hårddisk? :smirk:

Högerklicka på rutan med röda krysset (bilden), sen Egenskaper. Kopera URL:en som finns där och klistra in den i adressfältet så ser du bilden.

MissFideli skrev:
Högerklicka på rutan med röda krysset (bilden), sen Egenskaper. Kopera URL:en som finns där och klistra in den i adressfältet så ser du bilden.

Jag ser inte ens rutan. :crazy:

image32.webshots.com/33/9/84/15/251598415PUTJNq_ph.jpg

(Ser man inte rutan kan man leta i källkoden *tipsa*)

Hmm underligt att det inte fungerar för alla.

Provar väl så här ist, då kanske det funkar lättare?
Moster

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 820
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 132
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
543
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skoning
  • Köpa eller hyra?