Råttjägar raser?

Sv: Ja men allså...

Nafayette skrev:
Humlan...
Jag menar naturligtvis att kattorna är kastrerade vid födseln..
Billigt och bra.
Sparar 500 kr/katt i "nödiga" kostnader..ju...

AM

Kan man få dem öronmärkta och vaccinerade också?

Sv: Ja men allså...

Humelibumlan skrev:
Oh ja, hade hundar som rått fångare i tyskland, terrierna tog råttor som var i sin egen storlek.. :crazy:

shipperken hade dom väl på fartygen förr som råttfångare/jägare....

Sv: Råttjägar raser?

Går absolut inte... ;)
Detta är vad som bjuds att sätta i öronen...SNYGG ÖRONMÄRKNING
Fast katter får gula och inte gröna som på bilden..

Alla dom katterna är vaccinerade vid födseln mot :
Rabies, influensa typA- F, felinus maximus, råttus farligus, anticimex burkus, matkrångel, kattlådor.

Enkelt är det också. Man blandar vaccinen i kattmaten till den dräktiga honan..och så är det klart! :idea:

AM

by the way...du får gratta Wibbe till andraplatsen via Nyfiken Blågul på V7:an idag :bow: :bow: ....det var NÄRA :banana:

Man måste ha fantasi när man nästan är Nobelpristagare..eller?
Finns reservdelar man plockar på och av som det passar...har en hel LÅDA som du ska få när du börjar med din kattavel.. :D

AM

...eller så får hon köpa sig en flöjt...och spelandes leda ut alla råttorna ur staden:D så alla våra katter får gratisfika.....då slipper vi ju försörjningen också :angel:

Nafayette skrev:
Man måste ha fantasi när man nästan är Nobelpristagare..eller?
Finns reservdelar man plockar på och av som det passar...har en hel LÅDA som du ska få när du börjar med din kattavel.. :D

AM
jaha ja... ja, kan man då betsälla ett par ungar efter dina 2 väl renommerade musfällor?? ;)

Nafayette skrev:
Går inte...dom är........kastrerade... :crazy: :devil:

AM
Pucko!
kuku.gif

Eftersom renrasiga katter avlas för att klara innelivet så är det knappast nån som uppmuntrar just dom sakerna. En kraftig jaktinstinkt är ju en av orsakerna som gör att det är hålla en katt inne.
Varför då inte satsa på en huskatt, det finns ju en sort som är erkänt duktiga.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 863
Senast: Lisen82
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 857
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 622
Senast: dobbis
·
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden... 2
Svar
31
· Visningar
3 631
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Uppfödning Portugal