Bilder på katter

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare mannis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 260
Sv: Bilder på katter

Här kommer bilder på min gullegris!
zeke1.jpg

Här är han ca 4 veckor.

zeke3.jpg

På denna bild är Zeke ca 10 veckor och har precis kommit hem till oss.

zeke.jpg

Så här ser han ut nu.

Zeke är en vanlig bondkatt, fast det finns Norsk Skogskatt i honom!

Hundarnas fäll blir kattornas älsklingsplats när vi har golvvärmen på, på altanen.
kattor3.jpg

Proppen är den svart/vita (han satt nämligen som en propp när han föddes)
Tuffis heter röd/vita honan då hon var tuffast av kattungarna när de var små.

Här är min favoritbild på henne.
Tuffispabord.jpg

Det har jag själv haft problem med, då det verkar som om inte alla mina bilder syns. Sens kan jag se dem ibland, men ibland inte.
Jag har fått lära mig att man ska skriva
och så ska det vara klart.

Så när husse satt och skrev ett långt mail till mig häromdagen klev monsterbollen upp på tangentbordet i laptopen. Först skrev han 555555555555555, sen tryckte han på OFF-knappen

Min ena bude tycker väldigt mycket om min dator! :D
Härom natten hade han kickat 4 personer från min chatt-kanal, startat CS och lyckats dra igång en virus-scan. :D
Nu för tiden har jag tangentlås på min dator!

Lånar din knapp

Vilka söta katter ni har allihopa. Skulle också vilja ha en, men har en gubbe som inte vill ha katt.

det ville inte min gubbe heller...men det struntade jag i :D

i somras vågade jag inte tala om att jag köpt en missunge( han jobbar mycket i norrland o thailand) men jag var ju tvungen....
- Vet du vad jag har gjort??
- Näääe
- Jag har köpt en kattunge
- Köpt??
- Ja...i Örebro
- ÖREBRO!!!!!!
- Ja
- Ja. jag är bara glad att du inte köpt nån mer häst :D

Hmmmm, nu vågar jag inte tala om att jag gjort DET heller...men hon har stått här nu inästan en månad.... :D:D

Haha, hur kan han ha missat att det kommit en ny häst? Han kan då inte ha varit hemme mkt under den månaden. Får väl ta och ta hem en katt då, bara så där. Men blir han tjurig så skickar jag honom till dig. :D ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
581
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 863
Senast: Lisen82
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 075
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Uppfödning Portugal