Världens mest aktiva katter

Haukur

Trådstartare
Fick hem två Devon-grabbar igår, tonåringar. Å jädrans vilka aktiva katter, har aldrig varit med om liknande! Dom e verkligen jätteaktiva! Är med överallt, pratar glatt och högljut och bara älskar och KRÄVER uppmärksamhet! Å keliga så in i norden! Vill gosa hela tiden å spinner konstant!

SÅ balla katter!!

Sv: Världens mest aktiva katter

Usch vad avis jag blir. Vill också ha Devon. Fast Britter går bra också, kattungar brukar ju vara väldigt aktiva även på soffpotatisraser som Britten (ska vara enligt böcker, men som min 4-års Yoga inte läst nått om)

Jag känner igen det där. Fick hem min första devon för 4 år sedan och hon är fortfarande rasande aktiv. Vart kommer dina ifrån?

Grattis till de nya familjemedlemmarna iaf! :D

Svarat på fel va? För du är väl inte så jätteintresserad av var mina Britter är ifrån gissar jag?

MissFideli skrev:
Svarat på fel va? För du är väl inte så jätteintresserad av var mina Britter är ifrån gissar jag?

Fel knapp, givetvis... :smirk: Jag tycker dina britter är jättefina, men vart de kommer ifrån... ja, det säger inte mig så mycket. Jag är ju totalt obevandrad i brittvärlden. ;)

Sol skrev:
Jag känner igen det där. Fick hem min första devon för 4 år sedan och hon är fortfarande rasande aktiv. Vart kommer dina ifrån?

Grattis till de nya familjemedlemmarna iaf! :D

Grabbsen kommer från S'fennec's (västra frölunda), Marie Noräck.

Haukur skrev:
Grabbsen kommer från S'fennec's (västra frölunda), Marie Noräck.

Aha, alltid kul att ha lite koll på vart katterna kommer ifrån. ;) S*Fennec's har fina katter.

Kul! Vilken stam är det på dem? Hon har fina katter, (och så är det ju en klubbkompis till mig :D )

Sassy skrev:
Kul! Vilken stam är det på dem? Hon har fina katter, (och så är det ju en klubbkompis till mig :D )

Till sombrero är pappan IC IDP*Big Blue's Ariados och mamma S*Nallekattens Hy-Black Lilly.

Och Spot ons pappa är IDP*Talamasca's Fast Forward och mamman Madcap Lucrezia Never Bored Ya

Då har du en av hybridavkommorna alltså :) Mormor Blue Cream Cookie? (SW'00 :D ) Det är en otroligt vacker liten dam, även om hon inte är nån devon...

alla rexar jag träffat är väldigt aktiva och sociala, både devon å cornish.
min egen lilla dam är väl just nu hyfsat nere, fast lite mystiska hopp och ryck ibland, eftersom hon e höggravid :banana:

Sassy skrev:
Då har du en av hybridavkommorna alltså :) Mormor Blue Cream Cookie? (SW'00 :D ) Det är en otroligt vacker liten dam, även om hon inte är nån devon...

Yes, sunny är en hybridavkomma... marie ska ta två kullar efter honom i vår så d ska bli spännane å se sunnys avkommor oxå:D

Kul, kul. Men då borde du ju gå med i ÄK och ställa ut på vårutställningen i april, då kommer jag med min lilla bebba :)

Jag funderar faktiskt på det...
Sunny ska juh som sagt användas i avel så han ska ställas nu i början på dec och även i januari.. men ja vill juh ge spot en chans oxå=) hehe

Liknande trådar

Övr. Katt Min vän tog en 4-årig honkatt från ett katthem i julas. Hon blev bortlämnad av sina förra ägare för att hon började kissa inomhus i...
Svar
4
· Visningar
1 353
Senast: Whirlie
·
K
Övr. Katt Jag och min sambo tog emot en kattunge (Isolde) via livlinan.be för snart 3 veckor sedan. Kommer inte ihåg när, men det var bara efter...
Svar
13
· Visningar
2 591
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka