eran finaste kattbild?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare miffogreta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 2 220
Sv: eran finaste kattbild?

:o Blev visst en http:// för mycket. Försöker igen:
detail

Razzeltazz skrev:
Hur får man in bilden direkt i inlägget?? :crazy:

Den där ikonen (En 4 kantig, gul sak, jämte "infoga hyperlänk" ) som är precis ovanför "utökad metod". Håller man musen på den står det Infoga bild.
Jisses va dålig jag är på att förklara. Får skylla på att klockan e mkt och att jag inte har sovit :angel:

Klicka på den, klistra in adressen till bilden och sen klickan OK :)

Din kisse är jättefin :love:

Senast ändrad:

Nej, men det var sommar och varmt! Dagarna i ända låg de avdäckade på sängen... men jag lovar, på kvällen blev det mer fart!!

De var innekatter där vi bodde innan och då var det full fart jämt! En massa hyss hade de för sig.
Nu bor vi så de har utemöjligheter och då busar de av sig ute och sen kommer de in och kelar och sover. Det var längesedan de rev ner en kruka nu... det gjorde den ena katten tidigare bara för att det var kul. Han satt och petade ner mina småkaktusar en efter en. :)

P1010115.jpg

Lillan har varit uppe i skatboet (det är tomt) och sett om där finns något ätbart...

P1010136.jpg

Ozzy poserar för kameran!

Min första Britt var hopplös på att peta ner små saker. Alla prydnader under en viss storlek åkte i golvet. Man såg hon satt på hyllan och tittade lite... fram med tassen... vänta lite... kolla sig runt... pet... vända bort huvudet och se oskyldig ut... fram till nästa osv.

Sån som en av mina var då... "Jag har inte gjort nåt!"
Ibland hör man en smäll från ett annat rum och när man kommer dit möts man av nån av katterna som kommer springandes åt andra hållet... precis som att man inte förstår då vem som är den skyldige.

Här är några bilder på min monster :D
Mystic1.jpg

Gammel katten
Enchantress1.jpg

Mellan katten
Summoner.jpg

Lillkatten längst fram

Jag antar att det var den översta som du sa var lik Lilla Mymlan? I så fall måste jag verkligen hålla med! Slående likhet!

Hmm...jag klickade på den dära gula grejjen du sa och infogade min länk..men likt förbannat blir det inget kort i själva inlägget bara en vanlig länk :-((...Kortet ligger ute på nätet.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 242
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 506
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bichon havanais
  • Valp 2025