Katter är levande djur !

Sv: Katter är levande djur !

Jo men dte är ju självklart. Men dom är lite knasiga katter, det måste du hålla med om? Abbie tigger när jag diskar, hur knasigt är inte det?

MissFideli skrev:
Det är ett vanligt problem att folk inte kan med sina katters nattvanor, men varför köper man ett nattdjur då?
Har en kompis som också är trött på sin katt som kör gatlopp nattetid.
Är det bara mina sötnosar som sover som två stockar på nätterna? :D De försöker inte ens väcka mig på morgonen! :bow:

Det går väl an när de racar,
värre när de biter en i tårna.

/Kat - håller sovrumsdörren stängd

martha skrev:
understimulerade blir katter som inte kan eller får vara ute...min kattunge busar ju såklart på nätterna FAST han kan gå ut o in som han vill, men de andra tror jag aldrig har haft nåt sånt för sig...men han är nog one of a kind också :D

Säg det till mina katter för det har de aldrig hört talas om (men så får de ju gå ut ibland också även om de inte är lösa ute) ;)

3 ungkatter kan ha väldigt roligt :D Fejkråttor och sådana leksaker ger de inte mycket för, de leker med varandra och plockar pennor och papper från husse och matte och leker med.

MissFideli skrev:
Det är Mis mamma det handlar om förresten.
Aha!! :idea: Häftigt! Mis är den mest okomplicerade kisse jag nånsin träffat! Hon bet iofs på sladdarna rätt mycket ibörjan, men det slutade så fort hon bytt tänder. Men från första dagen hos mig har hon sovit i min säng precis hela natten! Ibland lägger hon sig på mig, men det får hon mer än gärna göra! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 775
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 084
Senast: cassiopeja
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 470
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 325
Senast: Gumman123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bichon havanais
  • Valp 2025