Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har små bilar och har lyft ut baksätena för att rymma en bur.. Hur har ni gjort? Jag tänkte försöka mig på att ta bort...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Hej! Går i hundköpar planer, blir antagligen en schäfer då, alt med lite rottis i (halshugg inte för att det ev/kanske blir en...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
13 978
Senast: Lenis
·
Övr. Hund jag har precis börjat dejta en ny kille, vi har varit kompisar ett tag innan så han har träffat min vovve många gånger och dom tycker om...
Svar
3
· Visningar
1 257
Senast: Kitzy
·
Övr. Hund Vi är ganska nyinflyttade i ett hus på landet, och våra grannars hundar skäller mycket på oss när vi går förbi, eller när vi bara är ute...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund ett litet nödrop från mig: Jag har två karelska björnhundar en steriliserad tik 6år och en hanhund 4år sedan ca 3 månader tillbaka...
Svar
17
· Visningar
5 677
Senast: Miss Noora
·
Övr. Hund Jag måste skaffa solskydd till min bil i sommar och funderar på om Solarplexius hade varit något för mig. Det skulle blivit gjort redan...
Svar
19
· Visningar
5 975
Senast: linafina
·
Hundhälsa Såg några kronch energikakor på djuraffären och lät rätt intressant som grej att ta med på vandringar så att hunden inte går ner så...
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Vi har en 7-årig kastrerad taxhane och en 3-årig Rhodesian Ridgebacktik. För ca tre veckor sen flög tiken på hanen när jag lekte med...
Svar
7
· Visningar
3 044
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Är det skitsnålt att ge min hundrastare 50:-/dag för att hon går ut med hunden mitt på dagen 5 dagar/veckan. Dock inget krav på...
2
Svar
22
· Visningar
13 045
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund ... varför frias egentligen hundägaren i detta fallet? Kan man komma runt det strikta ägaransvaret genom att hävda att man tänkt sätta...
Svar
6
· Visningar
1 397
S
Övr. Hund Jag hade tänkt att jag ska lägga mitt första blod spår i morgon. han är ett år och har spårat rådjurskölvar innan men aldrig blod. 1...
2 3
Svar
43
· Visningar
16 758
Senast: squarepants
·
Hundträning Idag kom äntligen min lilla valp hem:bump: just fyllda 12 veckor. Nu ska vi börja träna mer intensivt med att toaletten sköts utomhus...
Svar
8
· Visningar
2 375
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har lite funderingar kring hundtävlingar och olika grenar.. Vilka raser är "brukshundar"? Alltså, vilka raser får tävla...
Svar
14
· Visningar
2 129
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag vill ha en liten stor ras som går bra ihop med chihuahua. Inte för hög och inte för stor. En som är lat och inte behöver aktiveras...
Svar
17
· Visningar
1 995
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hejsan, ni som behövt banta er hund, hur gick ni tillväga? Jag känner mig som världens sämsta hundägare, som blivit så bedrövligt...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 476
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Varför har vi inga grabbar här på hund? Jag kan inte komma på en enda sen Piru slutade skriva. Ber om ursäkt om jag glömmer nån, men vi...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 883
Senast: bedan
·
C
Hundavel & Ras Jag behöver hjälp hur jag ska gå till väga att få min del av de muntliga avtalet men en 17årig kompis som helt plötsligt inte ge mig en...
Svar
18
· Visningar
2 346
Senast: Lona
·
L
Hundhälsa Jag måste fråga en sak.... Jag var hos vetrinären idag med min 11åriga tik. Hon har en knöl vid tuttarna som har spruckit upp...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
38 695
Senast: Lona
·
Övr. Hund Att vara liten är ingen ursäkt.. visst att han va söt när han var liten när han stog å kollade en i ögonen.. Men nu 3 år senare...
Svar
17
· Visningar
7 887
Senast: Minerva
·
Hundhälsa Min dotters Kinesiska Puff har fått sin vårklippning, men hennes glada humör försvann samtidigt som vinterskruden!:confused: Någon...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: Torktumlare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka