Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min ena jycke har fått diagnosen kronisk gastrit och colit och kommer närmaste tiden stå på väldigt höga doser kortison. Vet. sa att hon...
2
Svar
30
· Visningar
15 300
Senast: Lyan
·
C
Hundträning Ja hur mycket och ofta tränar ni? Vad tränar ni? Hur mycket varierar ni? Jag har gått och blivit träningsfixerad och vill veta...
Svar
15
· Visningar
1 430
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Vilka raser använder polisen främst? Jag var på kurs i helgen och träffade en kvinna som påstod att polisen har börjat använda RR...
2
Svar
24
· Visningar
3 614
Senast: martha
·
Övr. Hund Jag skulle vilja veta lite om hur en hund beter sig när den har jaktlust för att döda katt och hur en hund beter sig när den bara ser...
Svar
5
· Visningar
1 364
Senast: Ewe
·
Hundhälsa Jag har just fått resultaten på min 13-månaders Golden Retriever tik, ED 0 och HD A och C:cry: Har inte märkt av något på henne, hon är...
Svar
13
· Visningar
13 881
Senast: ddiinnaass
·
Övr. Hund Nu har hunden börjat pissa inomhus igen! Och jag O R K A R inte mer! Jag vill bara skrika, skälla (inte på hunden, men någon helt...
2
Svar
24
· Visningar
4 023
Övr. Hund Finns det nån vänlig själ som kan se var man hittar deras PM (ringfördelning ser jag var den finns) på hemsidan? Eller kanske kunde fota...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Lenis
·
C
Hundhälsa I början vaktade hunden ALLT som var hans. Ben, leksaker mm. Nu vaktar han bara sina ben (=han får inga som det är nu) och när...
Svar
3
· Visningar
916
Hundhälsa Jag var ju och HD-röntgade Hatjo nu i veckan som var hos Audell (där jag för övrigt sprang på falukorw - som kände igen Hatjo... Hehe.)...
2
Svar
36
· Visningar
4 310
Senast: Frost
·
Övr. Hund Jag antar att det finns massor med hundar med sköna sovstilar här inne med :D Här är min ena hane njutandes av att få ligga i soffan...
2
Svar
36
· Visningar
3 579
Senast: katie
·
Hundhälsa Tänkte kolla lite vad ni anser om hullet på min dansk/svenska gårdshund. Hon är 5år och bilderna är dagsfärska! Anledningen till att...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 422
Senast: Ainon
·
Hundträning Har ett problem som jag inte tidigare haft med någon hund och inte riktigt vet hur jag ska hantera - Hon är så skygg! Vi har alltid...
Svar
0
· Visningar
1 508
Senast: Linda.B
·
Övr. Hund Tänkte på detta när jag läste om tråden Avliva frisk häst. Vet inte riktigt hur man ska vända sig gällande frisk äldre hund och...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
14 026
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Jag blev hastigt och lustigt med en liten pyttebil till tredörras clio. Men det visade sig vara svårare än väntat att få in...
Svar
16
· Visningar
2 471
Senast: escodobe
·
Övr. Hund http://www.djurskyddet.se/se/vart-arbete/aktuellt/2011/nu-rullar-djurpolisen-pa-stockholms-gator Hoppas nu att detta faller väl ut...
Svar
11
· Visningar
1 179
Övr. Hund Hur stor bilbur ska man satsa på att köpa för att inte behöva byta upp sig när valpen växer? Har svårt att omsätta skrivna storlekar med...
Svar
5
· Visningar
3 066
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nu är SKKs nya sida uppe! Vad tycker ni? Jag har bara börjat kolla men gillar framförallt rasinformationen, stor förbättring sen...
Svar
8
· Visningar
1 553
Senast: Melli
·
Hundavel & Ras Frågat runt lite o kollat på nätet men känner inte riktigt att jag är säker än... så tänkte fråga hundfolket här vad för erfarenhet ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 752
Senast: Sel
·
Övr. Hund Har en bekant med en hund som vaktar lite väl mkt. Det kvittar var den är, den skäller, "ser spöken" och känns inte helt stabil. Ägaren...
Svar
13
· Visningar
4 164
Senast: pernilla_s
·
Hundhälsa Har länge varit förskonad, men hittade igår en liten klump i Futtis bakersta juver... Har fått tid hos veterinären redan idag, men vet...
Svar
6
· Visningar
1 275
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka