Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan säg att jag inte tycker om ditt sätt att diskutera!
Efter att ha kollat din historik så ser man att dina inlägg genomsyras av bitterhet och okontrollerbara svars uttryck.Varför inte ta din bitterhet och agera ut dom på andra sätt än de som vistas på diskussionsforum?Och då har jag bara skummat de inlägg du gjort gällande djur och hantering..
Han klarar alltså inte att bli skodd av någon anledning? vad sägs om tex easyboots då? Dom är superbraDet finns alltid lösningar om man VILL. Tyvärr är det allt för många som inte har lust idag. Trist tycker jag.
Jaha, så du menar att det är själva skoningen som ger ledproblemen...har aldrig hört talas om det.....?
Ja,precis.Här i Södra delen verkar det svårt med stövare,tyvärr.
Jag säger att enda gången han verkligen har ont är när han skos! Att han är stel som en trähäst när han springer i hagen innebär inte att han har ont.
Sorry, din häst rör sig som en trähäst för det är den ställningen med benen som gör minst ont, att hävda att en häst som har så ont vid skoning att det anses vara djurplågeri att bli skodd är frisk och ska slaktas fast den är frisk håller inte nu när man har mer info, din häst är liksom inte frisk.
Och att hästar inte skulle röra sig i hagen om de har ont är en konstig myt, din häst är antagligen halt på alla fyra, då syns det inte lika tydligt.
Min häst är inte halt, han är stel, för att hans leder har gett upp.
Lite lustigt att du nu verkar försöka vända det till att det är synd om min häst för att han inte avlivas..istället för att det var synd att han skulle avlivas..