Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur läser du egentligen? Det är TS man som haft hunden till en viss sorts jakt, som han nu tröttnat på. Har du något bra förslag på hur TS ska få sin man att bli intresserad igen? Eller ska TS försumma sina egna djur, eller tycker du hon ska börja jaga?
Går inte att ha lös, katter jagar han,olater både inne och ute pga vår slapphet och ointresse.
Därför har vi beslutat att hunden får vandra vidare och då till himlen istället för ett nytt hem då han som sagt börjar komma upp i ålder men också skapat sig dåliga vanor pga vår "lathet"..
Hur läser du egentligen? Det är TS man som haft hunden till en viss sorts jakt, som han nu tröttnat på. Har du något bra förslag på hur TS ska få sin man att bli intresserad igen? Eller ska TS försumma sina egna djur, eller tycker du hon ska börja jaga?
Jag läser detta:
Vidare:
Och TS har väl 2 hundar till? Är det bara en som inte duger och bara en som inte får vara med på aktiviteter?
Och TS har i annan tråd rabblat upp allt som just hon aktiverat just denna hund med, sök spårträning varannan dag, leksaker, långa promenader......
Jag tror att hunden helt enkelt är för besvärlig, läs historiken och alla de gånger som hunden klassas som "otyg", pissande, skällande.......
Vi slutade sko honom. För att just sko honom, det är djurplågeri.
Sorry för en mening som vart knas.
Men när man ser en levande varelse "förfalla" för varje vecka som går så kan jag inte blunda.Jag har försökt hitta lösningar men det har inte alls gått som jag velat.
*suck* Ja, som jag redan skrivit så vill jag inte återge er mitt livs historia. Finns ingen anledning till att jag ska blotta hela mitt liv för dig. Men gör som ginnies skrev kolla historiken, dra egna slutsatser och ge mig en stämpel så är det avklarat.