Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Uschanemej. Nu har jag precis ringt och bokat kastraktion av min älskade bebis. Är så nervös och så otroligt rädd att något ska gå fel...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Swat
·
W
Hundavel & Ras I lördags hämtade vi våran rottweiler tik på snart 16 veckor!:love: Super kul och jag kan ännu inte förstå att det är sant!:D Är...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Linduzz
·
Övr. Hund Om det finns en liknande tråd så ursäkta att jag startat denna, men om inte...så lägg gärna in härliga vårbilder på era hundar!! =) Här...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Nu ska jag lufta en fundering som jag haft rätt länge. Den handlar om utställningar, så ni som tycker sånt är ointressant kan sluta läsa...
2
Svar
30
· Visningar
4 904
Senast: simba_112
·
Hundhälsa Vi har blivit med extra frys och därmed började vi fundera över möjligheten att byta till färskfoder till vår hund. Det är en...
Svar
3
· Visningar
1 443
Övr. Hund Jag vill byta hundfoder på min rottishane då jag vill ha ett mer energirikt foder. Han har nu robur maintenance. Han behöver få lite mer...
Svar
12
· Visningar
2 524
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund Hejsan, behöver lite råd.. Jag har en 15v valp som redan nu väger 20kg och mitt "problem" är att han blir ÖVERLYCKLIG när han träffar...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Billy har förvandlats till en döv dammsugare med tunnelseende. Han är 18 månader och kåt som ett svin. Promenaderna gör honom...
Svar
4
· Visningar
1 330
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Det här med att ha hund i stan är fortfarande lite nytt för mig. Jag bor i stan halva veckan ungefär. Hemma på landet är det enkelt...
Svar
6
· Visningar
1 370
Senast: worthless
·
Övr. Hund Hejsan nån här inne som vet vad en GD har för halsmått ca. även vad de mäter på bredaste stället på huvudet?
Svar
0
· Visningar
728
Senast: mylisen
·
Hundhälsa Hittade nyss ett stort blåmärke/blodutgjutning på insidan av låret på lilla whippan. Jag gissar att det tyvärr är en muskelbristning...
Svar
3
· Visningar
3 436
Senast: Anine
·
Hundhälsa Medan jag satt och skrev en tråd om en misstänkt muskelbristning på min hund så upptäckte jag att min hund hade kolafärgade flytningar...
Svar
0
· Visningar
1 217
Övr. Hund Hunden i fråga är 14 år gammal, hon har inga som helst problem med att hålla sig igentligen. Och det spelar ingen roll om hon har varit...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 660
Senast: angelwings
·
Övr. Hund Nu när det äntligen slutat göra så fasansfullt ont i mina ben har jag tänkt komma igång lite mer med hundträningen. Vi ligger på en...
2
Svar
20
· Visningar
3 808
Senast: annakg
·
C
Övr. Hund Det är alltid kaos i min bil. Det ligger koppel, täcken, reflexer, halsband, godis, spårlinor ja, you name it ;) i hela bilen, och jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 011
Senast: Duvan
·
Hundavel & Ras Ni som använder spån i valplådan - istället för tidningar - när börjar ni med detta? Vid vilken ålder på valparna alltså :D Gissar...
2
Svar
26
· Visningar
9 960
Senast: Swat
·
Övr. Hund Har funderat på färskfoder ganska länge men nu är det nog dags. Har dock några frågor.. -Vilket foder skulle ni välja av Fodax...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 910
B
Hundhälsa Jag har en tvåårig cockerspaniel som inte är kastrerad. Men testiklarna har heller inte kommit ner. Dom ligger i ljumskarna och flera...
Svar
5
· Visningar
1 482
Senast: Bankerspretta
·
Övr. Hund Om man (som jag) har två hundar, ska man satsa på en singelbur, eller en dubbelbur då? Vi ska köpa en bur från mim och är lite osäkra...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Så, nu är det avklarat! Vad tycker ni om protokollet? 1a Kontakt hälsning 4 1b Kontakt samarbete 1 1c Kontakt hantering 2 2a Lek...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka