Vad har ni med och hur får ni med det?!

Sv: Vad har ni med och hur får ni med det?!

Bil+Ryggsäck. Ryggsäckens sido-ytterfack är mycket praktiska för blöta leksaker, vatten och annat som ska vara lättillgängligt.

Brukar slänga på mig kopplet om jag har långlina/lös hund i ren bruksstil (alltså, knäpper ihop den till en ögla och trär över axeln) sen har jag starka reflexer i ett av kopplerna som jag tar på mig om det är mörkt så slipper jag reflexväst. ;)

Ska investera i en väst. Gillar varken Canis västen eller Bende västen så det kanske blir en Gappay, men den är inget underverk den heller :(. Sen är jag rädd att även om jag skaffar en väst så får inte alla pryttlar man ska ha med sig plats ändå: kan man få plats med vattenflaska i en sån väst?

Men om du inte har bil så är det nästan endast ryggsäck som gäller alltså, leta efter en med mycket ytterfack!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 811
Senast: fixi
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
2 184
Senast: KesoNeso
·
Hundträning Har lite funderingar kring vilka mål andra hundförare som tränar för att kunna tävla i någon gren har kring leken med sina hundar i...
Svar
11
· Visningar
2 097
Senast: Marje
·
Hundträning Behöver gnälla av mig, och kanske kan jag få nåt tips oxå... Min hund har i flera månader varit under allergiutredning, och får endast...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 726
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31