Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Kunde inte hitta någon tråd som diskuterade just skillnaden på hanar/tikar men hoppas att den här hamnade rätt. Vad är era...
Svar
12
· Visningar
1 445
Senast: MiniLi
·
H
Övr. Hund Nu vill jag se nya frächa bilder på era schäfrar! Under träning eller bara i soffan! Så in med dom :D
29 30 31
Svar
619
· Visningar
69 251
Senast: Fiachi
·
Hundavel & Ras Letar ras för nästa hund och har snubblat över Aussie terriern:D Kan inte ni som äger en eller om ni känner någon beskriva den lite...
Svar
8
· Visningar
2 316
Senast: Boerperd
·
P
Övr. Hund Hej! Jag håller på räna min valp (som snart är 5 månader) till utställning. Jag har aldrig ställt innan så detta blir första gången...
Svar
9
· Visningar
2 144
Senast: Pix
·
Övr. Hund Ska införskaffa en sele och skrinda till min rotta. tänkte han skulle få dra lillhusse till och från dagis nu i sommar. Och få jobba...
Svar
7
· Visningar
4 029
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Nu behöver jag lite hjälp kära vänner! Mina föräldrar har en äldre hund-herre som blivit halt på sistone. Trots röntgen och...
Svar
9
· Visningar
1 843
Senast: Cillen89
·
Övr. Hund Jag har två stycken odågor. Grabbar. Den ena är 11 och den andra är fem. 11 åringen var min första egna hund och jag tyckte att det var...
Svar
9
· Visningar
1 504
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Alldeles nyfödd grabb. 3v gammal grabb Dom vart totalt 10st i kullen. Många väldigt mörka. Kul att följa dom nära , kan bara...
2
Svar
22
· Visningar
3 822
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Det är ingenting jag kunnat hitta om på internet, bara hästar som har det då. Enligt veterinären så drabbas collies av detta och våran...
Svar
4
· Visningar
4 265
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Kom över detta när jag kikade genom dagstidningar.Äntligen någon som utreder begreppen gällande lös springande hundar och dess ägare...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 039
Senast: Jenny1
·
Övr. Hund Det var en helt vanlig lördag eftermiddag. Vilda (min friska och aktiva tik på 9 år) mådde bra som vanligt och vi lekte söka godis i vår...
2
Svar
27
· Visningar
8 567
Senast: madde_84
·
Övr. Hund Jag och sambon står i startgroparna att köpa en ny bil. Det kommer med 99% säkerhet bli en Berlingo (var och tittade på en idag som "i...
Svar
5
· Visningar
1 337
Senast: Miao
·
Hundhälsa Hur ofta väljer man att inte opererar när korsbandet är inte helt av? Varför väljer man det? och hur kan man hjälpa en hund då?
Svar
1
· Visningar
1 572
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hej alla där ute försökte få några svar i en annan tråd på mina frågor men det blev inga så jag postar helt enkelt en egen. Som...
Svar
12
· Visningar
26 062
Senast: Dalmas
·
Övr. Hund EFter två år kan jag nu återvända hit igen. Igår hämtade vi hem Cozmoz så nu är man äntligen med hund igen, som jag har saknat att ha...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund I lördags hämtade vi hem vår omplaceringshund. Cozmoz är ca 2 år. Ingen vet hans bakgrund då polisen omhändertog honom då han sprang lös...
Svar
5
· Visningar
2 907
Senast: pernilla_s
·
M
Övr. Hund Hej igen=) Nu har jag funderat en heldel om hund köp igen=) Jag var inne på google och googlade lite på hundar och blev lite förtjust...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 234
Senast: Catahoula
·
C
Hundhälsa Vi badade hunden i torsdags (skulle börja en intensiv behandling enligt vets rekommendation med ett shampo som skulle vara klådhämmande...
Svar
15
· Visningar
9 654
Senast: vallhund
·
K
Övr. Hund Det är möjligt att det hänt något fantastiskt och att min hund har börjat titta upp på och söka stöd i situationer han normalt kan tycka...
Svar
9
· Visningar
1 734
Senast: Blandrastik
·
C
Övr. Hund Jag har en 10 mån gammal amstaff hane som går jätte bra ihop med andra hundar å människor. Han är väldigt orädd å nyfiken av sig...
2
Svar
33
· Visningar
3 240
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka