Schäfer bilder!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 619
  • Visningar Visningar 69 251
Sv: Schäfer bilder!!!

Du har så in i bängen fina vovvar:laugh:

Här kommer några på mig & Kiera när vi körde upp lydnaden på bevakningen:

kiera-lydnad-bev5.jpg

kiera-lydnad-bev6.jpg

kiera-lydnad-bev4.jpg

kiera-lydnad-bev3.jpg

Det är mina snälla uppfödare som fotat:love:

th_SDC107712.jpg

Här kommer en bild på min följeslagare Gizzmo.
Han är bara 5 månader ännu så att ligga still var träning nog
den här dagen ;)

*Knapp*

Livar upp denna tråd med lite bilder från min killes 2 års dag (söndag 24/5)

IMG_1628.jpg

IMG_1710-1.jpg

IMG_1853.jpg

Hans utveckling

5 månader
S1035945.jpg

1 år
IMG_6773-Kopia.jpg

2 år:love:
DSC_0524.jpg

*kl*
Bidrar med en bild på min alldeles nya TJH Kiera, vi klarade cert-provet för FM-hund i helgen:D
27924469.jpg

Gud vad otrevligt att knuffa hunden!! :mad:

Och "bara vatten i örat" kanske är så mycket mer för hunden än vad du tycker?

Senast ändrad:

Ja om du kollar första sidan och ser dina inlägg/bilder så förstår du varför jag skrev som jag skrev, är inte heller den enda i tråden som reagerat!

Jaja, då hänger jag med.
Äsch det där tänker jag inte ens förklara, en gång till. Inte det minsta elakt eller otrevligt, han hade redan varit inne i vattnet innan jag hjälpte honom lite på traven.:angel:

Hunden lever och är glad och det är snarare så att Jag får hindra honom från att hoppa i alla sjöar han ser nu för tiden.;)

MrsS: VAD är det jag ser!!?? En stycke Grims som HÅLLER i apport!!?? *Gnuggar ögonen* Ja se på fan! :laugh::bump:

Tror knappast att du själv hade tyckt det vart så roligt om du hamnade i en sådan situation! :crazy: men visst, alla har vi olika sätt (läs bättre och sämre) sätt att uppfostra våra djur på :angel:

Jag Älskar att bli iknuffad i vatten! Liksom pirrar till lite i magen!
Det var precis exakt därför jag knuffade i min hund och jag njöööööööööööööööööt!

:grin:
Ge dig nu, va. Det rör mig inte det minsta i ryggen, då jag själv och faktiskt flertal andra här inne vet hur jag handskas/uppfostrar mina hundar - och det är inte alls såsom du fått för dig.... Det var inte ens i uppfostrningssyfte Nero blev i puttad...:cool:
E.O.D!

Senast ändrad:

Typiskt att försvara sig så aggresivt! Det är ju inte bara jag som reagerade på det?! Men visst, jag kan bara utgå ifrån ditt *mohahahhaa* jag knuffade honom :cool:

Söta hundar annars! (om man får lov att tillägga) :grin:

Är inte det minsta aggressiv, ber isåfall om ursäkt om det är så du tolkat det...
Men det känns lite meningslöst att påpeka ngt som hände för över ett år sedan och över ngt jag redan förklarat.:)

Självklart får du det, inget dagis det här!;) Tack.

Senast ändrad:

Och jag får väl också be om ursäkt för mitt snabba svar! Men jag kom nyss in i tråden och såg inte att den var så gammal. Men du måste hålla med om att det ser lite taskigt ut med "*mohahhaa* jag hjälpte honom i ;)" när man ser det vid första anblicken, och hunden ser även besvärad ut? :o

Ja, har alltid älskar schäfrar och är glad över att de i denna tråden är så fina i kropparna :bow:, inte sådär äckligt lågställda som jag tycker att "alla" är nuförtiden :cool:

Ingen fara på taket!:)

Ja alltså jag kan förstå att det kanske ser lite illa ut i andras ögon, men därav mitt skämtsamma "Moahahah" och ;) .
Jag hade aldrig knuffat i en hund som uppenbarligen var rädd för vattnet eller så. Men han fick en liten hjälp på traven efter att självmant varit i vattnet tidigare.:D

Ja uscha, så tragiskt med 'räkorna':(
Tycker att alla hundar i denna tråd är:love::bow:

*Oj vad massa smilysar det blev nu, hehe*

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 170
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 485
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 999
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den...
2
Svar
20
· Visningar
548
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka