Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Har en papillon på 1.5 år som är kräsen som få! Hon älskar ost, leverpastej kötbullar och annan mat för oss människor. Men är...
2
Svar
31
· Visningar
3 884
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Några gånger har det hänt att jag fått höra roliga och mindre roliga saker när jag mött folk eller behövt säga till min hund på skarpen...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 973
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Min hund är konvalecent just nu och ska koppelpromeneras. I vanliga fall får han sin huvudsakliga motion från hästryggen, men just nu...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 853
Senast: ksundstrom
·
Hundhälsa Hej! Upptäckte en röd cysta stor som en ärta på tikens överläpp idag!:eek: Hunden är 6 ½ år gammal blandras. Ringer och bokar tid...
Svar
11
· Visningar
5 569
Senast: Charlottee
·
Hundhälsa Magsjukan på Z bröt ut i måndags kväll efter något han ätit, alltså snart en vecka sedan. Jag tog bort mat från måndag kväll, gav...
Svar
6
· Visningar
11 611
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Det råder total förvirring i min hjärna nu. Satt och kollade lite på SBK om tävlingar i vår och sommar. Och jag är ju verkligen hur...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund För hur ska man då kunna träna för tävling under sommarhalvåret? De flesta klubbar har väl inte organiserad träning mer än 1 gång i...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Iom att min vovve gick bort nyligen kom jag att tänka på Reina (betyder drottning på spanska). Hon var inte min hund. Det var en stor...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Berin
·
Hundhälsa Jag har en riesen på 14 månader som har varit halt sen hon var ca 9 månader, det tog ett tag innan de hittade var felet låg och hon var...
Svar
12
· Visningar
2 906
Senast: igbest
·
Övr. Hund Har en 13 veckors valp av en väldigt korthårig ras. När det är kallt förstår jag att han ogärna vill gå ut men han är ovllig även när...
2
Svar
20
· Visningar
8 366
Senast: Philosophia
·
Hundavel & Ras Var det standard förr i tiden? Såg nämligen en liten Westie-herre igår med kuperade öron och började undra om man gjorde så förr när det...
Svar
17
· Visningar
2 824
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Ska försöka göra en lång historia kort: För drygt ett år sen tog jag och min sambo hand om en liten chihuahua-tik som då var två år...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 778
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad tycker ni? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12819760.ab
Svar
8
· Visningar
1 135
Senast: Mirre
·
N
Övr. Hund Ja efter den långa tråden om "roliga människor man möter med hund". Så får ni nu kalla mig för det största puckot. Jag skäms som en...
Svar
7
· Visningar
1 651
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min hund har totalt tröttnat på Standardt efter dryga 1,5 år. Näst intill omöjligt att få henne att äta så mkt som hon behöver få i sig...
Svar
15
· Visningar
6 716
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jeppe Stridh, ja... Har det redan gått en tråd om honom ber jag om ursäkt. Anars - vad anser ni om honom? Någon med personlig erfarenhet...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
23 760
Senast: bedan
·
Övr. Hund ...göra det här tricket? :p http://www.youtube.com/watch?v=ArnunZlPvxo&feature=player_embedded Har inte hund själv, men vore kul...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Hur känns svullna lymfkörtlar på hund? I ljumsken ffa. Nikita har något som känns som geleklumpar mellan sista juvret och vulvan, på...
Svar
3
· Visningar
6 281
Övr. Hund Varför är det så oerhört svårt för hundägare att plocka upp skiten efter sina hundar? Men det blir kul för dem att vada runt i drivorna...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 177
Senast: Mammas
·
Övr. Hund Ibland blir man helt chockad av vilka personer man möter. Jag börjar med att tala om att jag går andra året på gymnasiet och klagar...
Svar
13
· Visningar
1 702
Senast: Ace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka