Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vet att det finns flera trådar om samma ämne men känner att jag inte riktigt får svar på mina funderingar. Jag har en tvåårig...
Svar
4
· Visningar
2 691
Senast: Luff
·
Hundhälsa Hailee är trött och stel i sina bakben. haserna är det hon har problem med. (enligt vet. skulle hon om hon var häst ha spatt fick jag...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: Emmahpemma
·
Hundhälsa Nu är spindeläcklena här igen! Och jag börjar bli hyffsat less på dem. Som det är nu är det minst 1 kur per år och det känns inte...
Svar
9
· Visningar
5 749
Hundhälsa Om en hund får akut diarré kl 21 på kvällen. Ungefär när kan man tro att han åt det som han blev sjuk av? Med andra ord, jag försöker...
Svar
12
· Visningar
1 372
Hundavel & Ras En uppfödare skriver så här: "Jag kommer att göra en parning mellan två hundar med 25% inavelsgrad på NNs gener för jag vill ha mera av...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 227
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jahapp, nu har programeländet haft premiär så det är la dags för en tråd om det här på Buke, tycker ni inte? Har själv inte gjort...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 948
Hundhälsa Har hört att man inte ska ge valpar enbart valpfoder då det innehåller för mycket näring så dom växer för fort, utan blanda det med...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 421
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har svårt att hitta en bur som är stor nog till Leonberger. Jag har pratat med en del återförsäljare och alla rekommenderar en grind...
Svar
6
· Visningar
2 082
·
J
Hundavel & Ras Ja är de någon som har en Varg hund ?? Det har jag tycker om det jätte mycket om ni har en kan ni berätta lite om den i sådana fall ?
Svar
1
· Visningar
853
Senast: jan
·
S
Hundhälsa Jag har en liten chihuahua korsning. Har inte så stor erfarenhet av mindre hundar. Var och häslade på några släktingar som hade en stor...
Svar
5
· Visningar
4 737
Senast: jan
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort så har min hund drabbats av kraftiga nässelutslag och diarréer efter att ha ätit sitt färskfoder...
Svar
8
· Visningar
6 508
E
Övr. Hund Hej! Min hund har alltid varit svårfödd, men ändå ätit hyfsat varje dag. Nu tyckte jag att jag hittat den perfekta...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: ebba85
·
Övr. Hund http://www.danieldaniel.us/WORK/Dogboarding.html mycket fräsig sport tycker jag! Och sådant fantastiskt samspel sen. :bump:
Svar
2
· Visningar
923
Hundavel & Ras Då det i många trådar diskuteras "adoptioner" till höger och vänster av hundar från andra länder, så vill jag nu slå ett litet extra...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 387
Senast: Lenis
·
M
Hundhälsa Om man har hunden i vägkanten (gräs) och inte låter hunden dra, hur mycket/ofta kan man åka då utan att hunden tar skada? en gång om...
Svar
4
· Visningar
3 957
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Min rottistik som är 3 år gammal hon har alltid haft en väldigt liten vulva och den blir knappt märkbart större i samband med löp...
Svar
11
· Visningar
4 560
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Det här med utställningsregler är en enda djungel för mig, inte är det lättare när det precis är en massa nya regler som även förvirrar...
Svar
6
· Visningar
1 051
K
Hundhälsa Jag skulle gärna vilja ställa några frågor till alla er som kastrerat en tik av någon anledning! Kastrerade ni tiken i förebyggande...
Svar
8
· Visningar
5 475
Övr. Hund Min hund på ca 14 kg har alltid åkt i bur och trivs med det. Men eftersom jag pga av sjukdom inte kan köra bil längre så kommer jag...
Svar
12
· Visningar
1 564
Hundhälsa På senare tid har jag sett att många inom "min" ras (Beauceron) förutom den vanliga röntgen av höfter och armbågar, även röntgar ryggen...
Svar
17
· Visningar
6 574
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka