Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej alla, rubriken blev sådär. Min familj har en isländsk fårhund. Han är understimulerad, i alla fall i tankeverkstaden. Det...
2
Svar
23
· Visningar
3 826
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I vårt grannhus bor en kille som har en enorm hund, som han låter två killar på ca 13-14 år gå ut med, och jag vet inte om ägaren vet om...
Svar
11
· Visningar
1 443
Övr. Hund Det kanske blir så att vi blir med valp inom en snar framtid! Så nu, kloka bukefalister, vill jag hemskt gärna ha era bästa valptips...
Svar
10
· Visningar
2 577
V
Övr. Hund Kunde inte komma på någon passande rubrik. Igår när vi gick promenad så skulle hunden promt ha med sin halvruttna gamla fotboll och...
Svar
2
· Visningar
4 002
Senast: Nila
·
Hundavel & Ras Fundera på att skaffa en hund till, har en papillonblandning nu och vill ha en lite större hund. De raser jag funderar på är Pudel...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: kamomillo
·
Hundavel & Ras Någon här som har Laika??? Bara allmänt nyfiken om här e fler som har Laika ;) Släng gärna in en bild ;)...
Svar
16
· Visningar
8 568
Senast: Dylgja
·
Hundhälsa De har tydligen uppgraderat sitt innehåll så det innehåller mera kött, men tror ni man behöver fasa över till den nya säcken eller är...
2
Svar
20
· Visningar
2 853
Senast: Rose
·
Övr. Hund (och omplaceringshundar förstås!) Det finns ju trådar för de flesta raser, jag har letat men inte hittat nån tråd för "oss" så jag...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Nu är jag i desperat behov av en lösning på våra tassproblem. Det känns som om jag provat allt och min unga dåre har ALLTID något...
2
Svar
26
· Visningar
12 396
Senast: Haukur
·
Hundavel & Ras vad menas med Inofficiell utställning??? fundera på att ställa ut min hund nu i sommar om inte löpet går igång snart ... så ha...
Svar
7
· Visningar
1 365
Senast: Grana
·
Hundhälsa Min pojkvän kom hem med en väldigt spännande blandras förra veckan.. Schäfer, husky, typ schabrador eller labbe (uppfödaren var en...
Svar
15
· Visningar
9 742
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Den lilla terroristen som har flyttat in är inte van att gå längre promenader. Och det märks ffa på hans tassar som vid längre...
Svar
12
· Visningar
5 178
Senast: martha
·
Hundavel & Ras Har varit helt 100 på att nästa hund ska bli en fralla,sambon har dock inte hållt med alls! :D Nu har jag även börjat kika på...
Svar
7
· Visningar
2 241
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Min Rottis kille på fem år blir som tokig när man lyfter upp något i famnen tex katter, kaniner, barn. Han hoppar och vill ha ned det...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund Hur resonerar ni när ni väljer foder till er hund? Vad vill ni att hundens foder ska innehålla eller inte innehålla? Spelar det roll...
2
Svar
29
· Visningar
6 784
Senast: EmmaKarl
·
Hundavel & Ras Hur bör jag vara som hundägare om jag vill ha en Dogo? Konstigt fråga kanske, men jag hoppas att ni förstår hur jag menar. Jag...
Svar
12
· Visningar
5 568
Senast: bedan
·
Övr. Hund Min Jrt som nu är 10 månader har börjat bli lite väl nyfiken på andra hundar vi möten när vi är på promenad. Han har alltid varit en...
2
Svar
22
· Visningar
2 636
Senast: mian
·
Hundhälsa Min hund har aningen känslig mage(lite lös då och då). Just nu äter han standardt original extra, och har funkat bra på detta sedan vi...
2
Svar
25
· Visningar
4 728
Senast: Gnist
·
S
Hundavel & Ras ...sa min mor häromdagen. Efter lite resonerande med henne kom vi fram till att det kanske inte var en så bra idé trots att de är...
2
Svar
21
· Visningar
3 309
Senast: Sikta
·
Övr. Hund sitter här hemma sj och ha lite tråkigt och undra lite om detta ... kan jag göra detta med min hund , e det någon åldesgräns på de...
Svar
11
· Visningar
1 483
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka