När jag blir pensionär ska jag köpa en tax...

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Sikta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 309
Sv: När jag blir pensionär ska jag köpa en tax...

Skulle rösta på Västgötaspets...lite partisk.... men kolla medelåldern på ägarna...skulle gissa 40+ ;) en lagom hund i alla mått, inte mycket jakt, vallhund så relativt lättlärd, hänger med på allt men ligger gärna i soffan och myser när du gör det :) frisk... lättskött päls borstning behövs bara under fällningen och den är som alla spetsar.

Sv: När jag blir pensionär ska jag köpa en tax...

Kl

Tack för många bra svar. Nu har vi lite att fundera på :) Tur det är ett par år tills det är dags!

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 209
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 337
Senast: Åsa A
·
B
Övr. Hund Jag har i nuläget 4 stycken stora hundar, två tikar (Bernen Sennen och Samojed) och två hanar (Weimaran och Dobbermann). Jag bor ute på...
2
Svar
24
· Visningar
3 909
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Jag har ju en labradorhane på 6 månader just nu. Planen är att framöver skaffa en andra hund, och jag (som är ett planeringsfreak)...
Svar
19
· Visningar
2 067
Senast: ajdidodii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka