Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej, alla hundmänniskor! Jag har googlat och kollat rasklubb och rasstandard och andra forum, men inte hittat något belägg för att...
Svar
18
· Visningar
3 357
Hundhälsa Eller är den bara selektiv tro?:D Ni med äldre hundar, hur har ni märkt av när hörseln faktiskt börjat bli sämre? Går det på nåt sätt...
Svar
14
· Visningar
5 096
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ja jag är då inne på att skaffa hund till sommaren. Just nu pluggar jag utomlands och kommer hem i slutet av maj och då vill jag ha min...
2
Svar
30
· Visningar
4 245
Senast: Jenka
·
Övr. Hund ... hur gör jag enklast då? Ska eventuellt på utställning som döms av personen i fråga, och jag vill veta hur hen dömer min ras :angel...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Blueberry
·
Svar
8
· Visningar
1 722
D
Hundavel & Ras I förrgår fick min Dallas 2 valpar. Båda är livliga och fina. Men en av dom går ner i vikt. Han suger i sig mjölken, men tror inte...
Svar
3
· Visningar
2 278
Hundträning INGET undslipper min lilla råttas uppmärksamhet! Han hör ALLT. Jag skojar inte. Kom häromdagen på att han borde vara en...
2
Svar
23
· Visningar
3 366
Övr. Hund Jag, pojkvän, en tjejkompis och hennes kille tog med mina två vovvar (två shih tzu killar för er som inte vet) och gick en promenad...
Svar
11
· Visningar
1 812
Senast: elgur86
·
Övr. Hund Vad tycker/kan/vet ni? Frågar både eftersom jag vill veta mer om rasen och för att flera angav den som "prydnadshund" eller ngt liknande...
Svar
18
· Visningar
15 260
Senast: Busarna
·
Hundavel & Ras På fredag kommer jag att bli med hund! Vovven är en blandning mellan dalmatiner/bordercollie och rottweiler, världens finaste kille...
2
Svar
22
· Visningar
2 574
Senast: Maira
·
A
Övr. Hund Hur transporterar ni hunden i bilen? Sitter den lös i bakluckan? Bur i bakluckan? Lös i baksätet? Hundbälte? Skulle vara kul å...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 982
Hundhälsa Någon som vet om vad som krävs för att starta ett hundsim,typ speciella regler o.s.v och även om man måste ha ngn spesiell utbildning...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: peace
·
Hundhälsa Vad innebär det? Att hunden parades av hanhund fast hon inte var redo eller intresserad...
Svar
11
· Visningar
1 847
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Vår lilla omplaceringshane som vi haft sedan Oktober har några gånger kommit in bland hästarna i hagen och då blivit helt tossig, han...
Svar
14
· Visningar
1 464
Hundhälsa Hej! Jag kommer att ringa en av våra kliniker på måndag men jag tänkte fråga er. finns det verkligen inga smärtstillande som man kan ge...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
25 445
D
Hundavel & Ras Sitter och väntar på min tik som är på G att ska valpa. Hennes temp har sjunkit till 36,6 och legat runt där sedan 14 idag. Hur...
Svar
4
· Visningar
1 969
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Ivan har plötsligt börjat snarka, det låter liksom... lite ansträngt och tätt när han sover. Även när han är vaken kan det låta som att...
Svar
9
· Visningar
2 144
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Jag och sambon har planerat inför att skaffa en omplacering och har kollat runt lite på olika organisationer. Mest sugna är vi på...
2 3
Svar
40
· Visningar
15 200
Senast: Viva
·
Övr. Hund Bakgrund; vi fick honom för 5 år sedan - då var han en 2-årig jycke som inte ville bo i stan efter en flytt från de djupa skogarna. Hade...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 053
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Har börjat träna sök med min Kelpie hon går skitbra i hittaövningarna och nu är det dags att lägga in markering. Men vilken ska jag...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka