Hur åker er hund bil?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Amber
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 6 982
Sv: Hur åker er hund bil?

*KL*
Jag har letat febrilt efter en bur som passar i min lilla Clio, och plötsligt har jag hittat en! På robusts hemsida stod Clio med som standardmodell. Lycka!!!
Än så länge åker han lös i bagagen på Clion, han är en labbe och Clion har ett alldeles lagom stort utrymme därbak. Jag har fixat till det så han inte kan flyga fram vid en kollision men är inte helt nöjd ändå förräns jag får buren.
I volvon åker han i fastspänd bur i skuffen

Mina hundar åker i en specialtillverkad bur med mellanvägg i kombiutrymmet.

Jag har också letat som en besatt efter en bur till min clio utan att lyckas så tillslut fixade jag lastgaller och grindar istället.
I nästa bil som kommer vara större så blir det förmodligen en dubbelbur av något slag.

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 286
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! En av mina hundar får inte plats i buren bak i bilen och behöver därför åka bältad i baksätet. Vi har hittills bara haft en filt...
Svar
13
· Visningar
922
Senast: fixi
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka