Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundavel & Ras Hej! Ni som hänger på andra hundforum är väl trött på mina frågor men jag ställer dem här också:). Jag har lite frågor om riesen, är...
Svar
16
· Visningar
3 051
Senast: Mullemeck
·
L
Övr. Hund Jag har i över ett år funderat på ytterligare en hund. Jag har en hund som är 8 år nu. Är det någon här som skaffat en valp med en...
Svar
5
· Visningar
2 016
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Var in och drog ut en tand på våran hund i Tisdags,i går var han torr och varm på nosen,brukar ha normaltemp på 38,4,har nu 38,8...
Svar
16
· Visningar
6 997
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Hej, Har varit fram och tillbaka till vet nu med min hund med tonsillit. Detta har konstaterats, även om det tog fyra månader och tre...
Svar
7
· Visningar
22 947
Senast: TantEster
·
A
Övr. Hund I lördags tog jag och min sambo hem en alaskan huskey hund på 9 månader pga av att ägarna tänkte avliva honom. Vi är nu på jakt efter...
2
Svar
34
· Visningar
3 673
Senast: annsofiw
·
Hundavel & Ras Vi ska alltså ha en hund att jobba med, mest spår, viltspår och lydnad. Vi har egentligen inga problem med en större hund (är inne på...
2
Svar
36
· Visningar
4 807
Hundhälsa Behöver er kloka bukefalister nu. Har en hane som blir 4 år i sommar. Idag har han TVÅ gånger pinkat inne!:crazy: Verkar som att han...
2
Svar
23
· Visningar
27 125
Senast: Hessen
·
C
Övr. Hund Ja, Jag har tagit över min brors hund nu och han ska vara här ett år nu. Min bror har i princip alltid haft problem med hanteringen på...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 196
Övr. Hund Hej Det är så att jag för ett tag sen fick reda på att jag är allergisk mot både katt och hund (inte häst :'D). Tänkte inte så mycket...
Svar
4
· Visningar
4 325
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag har funderat på en sak!:crazy: Nu förtiden ska all fostran ske genom att man nonchalerar det dåliga beteendet och att man...
Svar
9
· Visningar
1 581
Hundavel & Ras Hej alla hundvänner! Håller på att titta på lite raser inför det stora beslutet att för första gången utöka familjen med en hund. Då...
Svar
18
· Visningar
6 460
S
Övr. Hund Hej! Vi i familjen har länge diskuterat att skaffa hund, men vi vet inte riktigt vad vi vill ha för ras. De önskemål vi har är: -...
2
Svar
26
· Visningar
5 702
Senast: _Amazing_
·
Övr. Hund Var in och beställde en rosa bia i går som dom lovade att den skulle komma i dag runt lunch, Det var en present,så jag meddelade hon som...
Svar
3
· Visningar
1 250
Senast: Gabbi
·
L
Hundhälsa Har en rottweiler som syddes första gången för 9 dagar sen. Han är sydd från höger mungipa/läpp och ett par cm ner. De satte även drän...
Svar
2
· Visningar
1 604
Senast: Åsa A
·
A
Övr. Hund Beror ju självfallet på flera faktorer... Men vad känns som er "maxgräns"? Hur många hundar har ni idag? Ålder? Ras? Kön? Vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 292
Övr. Hund Just nu ligger det ute annonser om chihuahuavalpar i princip hela Sverige på Torgetsidorna. En annonsör kallar sig Melvis, en annan...
Svar
15
· Visningar
1 737
Övr. Hund Idag startade Zolo och jag lkl 1 för tredje gången. Har två andrapris med oss i bagaget sen i höstas. Men idag briljerade han mitt...
Svar
18
· Visningar
1 191
H
Övr. Hund Jag är så upprörd här hemma nu efter att kommit över denna informationen. Vart är människan på väg någonstans:cry:? OBS: Starka...
Svar
15
· Visningar
1 884
Senast: Mammas
·
P
Hundhälsa Undrar om någon har koll på vad för symtom blodförgiftning kan ge? Var hos vet. idag med min hund som har blodig diarré, vet sa att...
Svar
3
· Visningar
7 394
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund För 2 år sen föddes filuren som förändrade livet till det bättre, har gett mig en ny hobby och bekantskapskrets, förmodligen en del gråa...
Svar
7
· Visningar
1 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka